رئیس اتحادیه تالار پذیرایی تهران مطرح کرد:

فعالیت تالارهای پذیرایی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۰۰۹۶۵۰
فعالیت تالارهای پذیرایی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی
خسرو ابراهیم‌نیا از احتمال بازگشایی تالارهای پذیرایی طی ر روزهای آینده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ خسرو ابراهیم‌نیا، رئیس اتحادیه تالار پذیرایی تهران، درباره آخرین وضعیت تالارهای پذیرایی گفت: در روزهای اخیر با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی مراکز گردشگری، سیاحتی و ... آغاز به کار کرده اند.

رئیس اتحادیه تالار پذیرایی تهران افزود: صنف تالارهای پذیرایی هم امکان فعالیت دارد اما بر اساس نظرات ایرج حریرچی، معاون وزیر بهداشت، نامه‌نگاری هایی انجام شده و امید است در روزهای آینده آخرین وضعیت فعالیت‌ مشخص شود.

او بازگشایی تالارهای پذیرایی را فقط تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و افزود: تاکنون هیچ دستوری از سوی این ستاد درباره کم و کیف فعالیت تالارهای پذیرایی صادر نشده است. باید هر گونه اقدام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شود.

به گفته او اقدامات تالارها در زمینه نحوه سرو غذا، فاصله‌گذاری اجتماعی و ضدعفونی کردن سطح و سطوح  در دستور کار قرار می‌گیرد. برای مثال در این طرح قرار شده غذا پرسی توزیع شود و کارکنان نیز با استفاده از  دستکش و ماسک به ارائه خدمات بپردازند.

ابراهیم‌نیا اظهار کرد: امیدواریم دستور بازگشایی تالارها هم براساس پروتکل‌های بهداشتی اعلام شود.

او درباره چگونگی پرداخت هزینه‌ها به افرادی که به‌دلیل کرونا مراسم‌شان لغو شده، افزود: اگر قرارداد قبل از دی ماه منعقد شده باشد، افراد در صورت عدم تمایل به برگزاری مراسم می‌توانند به تالارها مراجعه و قراردادشان را لغو و هزینه پرداختی را دریافت کنند.

رئیس اتحادیه تالار پذیرایی تهران اظهار کرد: اگر فردی در ایام کرونا قرار داد منعقد کرده باشد، با آگاهی از وضعیت موجود اقدام به این کار کرده است. اگر ستاد کرونا اجازه برگزاری مراسم در تالارها را بدهد، مراسم برگزار می‌شود. در غیر این صورت زمان برگزاری مراسم به دوران پسا کرونا موکول می‌شود.

انتهای پیام: 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز