کشف یک میلیاردی لوح‌های فشرده قاچاق در جنوب پایتخت

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۳:۰۸:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۹۷۰۵
کشف یک میلیاردی لوح‌های فشرده قاچاق در جنوب پایتخت
سرپرست پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی از کشف 30 هزار حلقه لوح فشرده خام قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در جنوب پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ ابراهیم قلی زاده ، در تشریح این خبر اظهارداشت: ماموران اکیپ گشت پایگاه هنگام گشت زنی در محدوده اتوبان "بهشت زهرا" به یک دستگاه خودرو سواری مظنون و با استفاده از علائم هشدار دهنده خودرو را متوقف و به بررسی موضوع می پردازند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده خودرو برای رهایی از سوالات پلیس به ضد و نقیض گویی پناه برده بود، ماموران برای بررسی بیشتر خودرو وی را بررسی و متوجه می شوند که خودروی حامل بار کارتن های لوح فشرده خام است .

وی عنوان کرد: متهم که عاجز از ارائه مدارک گمرگی و مجوزهای قانونی بود، بناچار به قاچاق بودن کارتن های حاوی لوح های خام اعتراف و ماموران در بررسی های دقیق تر موفق به کشف 50 کارتن 600 تایی لوح فشرده در مجموع 30 هزار لوح فشرده خام می شوند.

سرهنگ قلی زاده در پایان با بیان اینکه راننده خودروی در اختیار اداره تعزیرات حکومتی شهرری قرار گرفت، اظهار داشت: کالاها قاچاق تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد.

به گفته سرپرست پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را "یک میلیارد" ریال برآورد کرده اند.

نظر شما
پرونده ویژه