جریمه در انتظار رانندگان متخلف/اعمال محدودیت در جاده های شمال کشور/ترافیک در آزادراه تهران-قم

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۸:۱۳
کد خبر: ۱۰۱۰۲۷۳
جریمه در انتظار رانندگان متخلف/اعمال محدودیت در جاده های شمال کشور/ترافیک در آزادراه تهران-قم
رئیس پلیس راه راهور ناجا از وجود ترافیک سنگین در جاده چالوس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ تعطیلات پایان هفته سبب شد تا از امروز حجم ترددها در سطح جاده ها افزایش یابد. این امر منجر به اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور شد.

سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راه راهور ناجا در این خصوص گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای شمالی به خصوص جاده چالوس سنگین است. جاده هراز نیز از ترافیک پرحجم و نسبتا روانی برخوردار است. آزادراه تهران - قم نیز دارای ترافیکی پرحجم اما با تردد روان است.

او افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ظهر امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص محدودیت های ترافیکی در روز جمعه اظهار کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۶ خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۷ خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

 رئیس پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: طی این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس ممنوع است و همچنین ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در این جاده اعمال خواهد شد.

سردار حسینی در خصوص برخورد با رانندگانی که مرتکب تخلف در این تعطیلات می شوند گفت: پلیس با رانندگانی که بخواهند نظم تردد در جاده‌ها را به هم بزنند حتما برخورد خواهد کرد، در این راستا خودروهایی که اقدام به حرکت در شانه خاکی کنند به مدت 5 ساعت با نصب بنر در محل توقیف خواهند شد و پس از آن اجازه حرکت به آن ها داده خواهد شد.

//انتهای پیام:3

نظر شما
پرونده ویژه