پیام رییس بنیاد شهید به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره)

۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۰۹:۴۵:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۰۵۱۴
پیام رییس بنیاد شهید به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره)
نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره)، نام و یاد بنیا‌ن‌گذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) یادآور مبارزات انقلابی و مجاهدت‌های روشنگرانه بزرگ‌مردی است که با ایمان، صلابت، شجاعت و اراده‌ای راسخ توانست در مقابل نظام ظالمانه استعمار خارجی و استبداد شاهنشاهی، انقلاب بزرگ اسلامی ملت ایران را رقم زند، انقلابی که نویدبخش پیروزی مستضعفین بر استکبار جهانی باشد.

آن رهبر فرزانه با برافراشتن پرچم اسلام و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، نور امید به پیروزی حق علیه باطل را در دل مسلمانان مظلوم و انسان‌های آزاده جهان زنده کرد و تحقق بخش حرکت‌های استقلال طلبانه و آزادی‌خواهانه به‌ویژه در میان ملت‌های اسلامی شدند.

در سالگرد رحلت بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یاد آن امام همام را گرامی می‌داریم و با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای پیمان می‌بندیم که از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید معزز و رشادت ایثارگران معظم و فداکاری خانواده‌های گرانقدر آنان است، حراست و پاسداری نماییم. از خداوند متعال می‌خواهیم همه ما را در جمع ادامه‌دهندگان راه امام (ره) و شهدای والا مقام قرار دهد تا بتوانیم نقش مؤثری در اعتلا و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا نماییم.

سید محمد علی شهیدی

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

نظر شما