سرهنگ رحمانی تشریح کرد:

تردد از چالوس ممنوع است/ جاده هراز بسته شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۰۹:۱۱:۳۶
کد خبر: ۱۰۱۰۹۸۸
تردد از چالوس ممنوع است/ جاده هراز بسته شد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس (دو راهی شهرستانک تا مرزن آباد) و آزادراه تهران-شمال (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به وضعیت محورهای شمالی اظهار کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حد فاصل مرزن آباد تا مکارود سنگین گزارش شده و در ادامه ترافیک محدوده‌های هزار چم، ولی آباد و پل زنگوله نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس (دو راهی شهرستانک تا مرزن آباد) و آزادراه تهران-شمال (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده‌های تونل شماره یک، گزنک و پلور ترافیک سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: همچنین در محور فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال (شمال به جنوب) و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

وی یادآور شد: محورهای شمالی فاقد هر گونه مداخلات جوی هستند.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ امروز جمعه ۱۶ خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز جمعه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز