سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

شناسایی ۲۸۸۶ بیمار جدید کووید۱۹/ مجموع مبتلایان ایرانی کرونا به ۱۶۷۱۵۶ نفر رسید

۱۳۹۹/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۰۱۱۰۸۷
شناسایی ۲۸۸۶ بیمار جدید کووید۱۹/ مجموع مبتلایان ایرانی کرونا به ۱۶۷۱۵۶ نفر رسید
جهانپور گفت: از دیروز تا امروز ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۸۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ،گفت: از دیروز تا امروز ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۸۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و با احتساب این تعداد مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۶۷ هزار و ۱۵۶ نفر رسید.

او افزود: از بین مبتلایان جدید، ۵۲۷ مورد بستری و دو هزار و ۳۵۹ مورد از افراد معادل حدود ۸۲ درصد از موارد جدید، در تماس نزدیک با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

جهانپور تصریح کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۱۳۴ نفر رسید.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۲۹ هزار و ۷۴۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۲۵۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او در ادامه گفت: وضعیت خوزستان همچنان قرمز است و استانهای هرمزگان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، بوشهر و آذربایجان های شرقی و غربی در وضعیت هشدار قرار دارند.

جهانپور در پایان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در ۱۳ استان هیچ موردی از فوتی و در ۵ استان فقط یک مورد فوتی بر اثر کووید۱۹ گزارش شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز