محسن هاشمی:

تبدیل پادگان ۰۶ به بوستان با موافقت رهبری انجام شد/ پادگان ها ۵ درصد از وسعت تهران

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۳:۲۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۱۱۴۹۷
تبدیل پادگان ۰۶ به بوستان با موافقت رهبری انجام شد/ پادگان ها  ۵ درصد از وسعت تهران
عملیات احداث بوستان بزرگ ارتش در محدوده پاسداران با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس شورای شهر تهران، شهردار تهران و فرمانده کل ارتش آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در جریان عملیات احداث بوستان بزرگ ارتش گفت: عملیات احداث این بوستان با موافقت رهبر معظم انقلاب صورت گرفت بدین ترتیب شهرداری و میراث فرهنگی از ساختمان های این مجموعه استفاده خواهد کرد. 

او افزود: استفاده از چنین فضاهایی موجب ایجاد نشاط در جامعه می شود. تهران شهری با 600 کیلومتر مربع وسعت است که 5 درصد از وسعت تهران را پادگان ها تشکیل می دهند. در راستای قانونی که مجلس تصویب کرده است مقرر شد تا این پادگان ها به خارج از شهر منتقل شوند. مشکل اساسی بر سر راه این مصوبه، کمبود منابع مالی است.

رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: در راستای ایجاد زندگی بهتر برای مردم در ابتدا به دنبال سامان دهی مدیریت پسماند تا پایان سال 99 هستیم.

هاشمی گفت: در کنار این طرح به مسئله ترافیک و آلودگی هوا نیز رسیدگی خواهیم کرد. ما تا آخرین روز کاری به دنبال حل این مشکلات هستیم و حتی اگر این طرح ها در دوره ما به سرانجام نرسد اما ما باز هم پیگیر آن هستیم.

او در پایان افزود: به دنبال آن هستیم تا در این مگاپروژه تا پایان امسال ثمرات تبدیل پادگان به بوستان را به مردم نشان داده شود. این بوستان یک هکتار از بوستان ملت بزرگ تر است و اثرات خوبی بر زندگی مردم خواهد گذاشت.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
پرونده ویژه