شهردار تهران:

پادگان ۰۶ به قطب گردشگری تهران تبدیل می شود

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۶:۲۶
کد خبر: ۱۰۱۱۵۴۶
پادگان ۰۶ به قطب گردشگری تهران تبدیل می شود
عملیات تبدیل پادگان ۰۶ به فضای سبز و احداث بوستان ارتش ظهر با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پیروز حناچی، شهردار تهران،در جریان بهره برداری از بوستان ارتش به عنوان گفت: شهر تهران در طول تاریخ به سه چیز شهرت داشته است: ارتفاعات البرز که منبع تامین آب تهران بود، چنارستان های وسیع که به عنوان شناسنامه های محلات شناخته می شد و معروفیت باغات آن که در امتداد جریان آب ساخته می شده اند مثل باغ لاله زار و سلطنت آباد که امروز به بوستان ارتش تبدیل شد.

حناچی اظهار کرد: این پادگان که در دوره پهلوی اول ساخته شده است یکی از قدیمی ترین برگ های شناسنامه ارتش بوده و شاید با ارزش ترین پادگان  به جهت وسعت و ارزش در کشور  است.اتفاقی که امروز رخ داد از این جهت قابل توجه است.

شهردار تهران افزود: در شهر هر کاری انجام می شود سه حوزه سیاستگذاران، سرمایه گذاران و استفاده کنندگان را در بر می گیرد.

حناچی خاطرنشان کرد: وقتی استفاده کنندگان و مردم نادیده گرفته می شوند پروژه ها ناهنجار و بی استفاده می مانند اما وقتی ذی نفعان مورد توجه قرار می گیرند آن وقت پروژه ها به درستی اجرا شده و جنبه کاربردی پیدا می کنند.

حناچی در خصوص نحوه واگذاری پادگان 06 تصریح کرد: این پادگان براساس موارد قانونی و روش های موجود از ارتش گرفته شد و تلاش شد تا سطح تصرف اراضی کمتر و از تراکم بیشتری استفاده شود.

شهردار تهران با اشاره به طرح های قابل اجرا در این مجموعه گفت: برنامه های باقی مانده برای هفتاد درصد مجموعه به اینگونه است که از حداکثر ساختمان ها استفاده می شود تا احداث جدیدی نداشته باشیم و با حضور هنرمندان و ایجاد خلاقیت تلاش می شود تا مثل تپه های عباس آباد اینجا به مکانی برای گردشگری تبدیل شود.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز