اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۹:۰۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۱۱۵۹۷
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به موضوعاتی در رابطه با وضعیت کرونا در ایران، اخراج کارگران، راه اندازی بوستان ارتش،  بررسی طرح بهره برداری از پیاده راه های پایتخت، مقاله نویسی دانشجویان برای اساتید، فرار دختران، امتحانات دانش آموزان، ساختمان های نا ایمن، خودکشی، آتش سوزی و... اختصاص داشت.

هشدار؛ اخراج گسترده کارگران در پی افزایش نامعقول حقوق‌ها

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی استان فارس گفت: افزایش غیرمعقول دستمزدها باعث می‌شود کارفرمایان از پرداخت حقوق کارگران ناتوان شده درنتیجه آنها را اخراج کنند.

وزیر راه و شهرسازی:

70 درصد پادگان 06 تبدیل به بوستان خواهد شد

عملیات احداث بوستان بزرگ ارتش در محدوده پاسداران با حضور رئیس شورای شهر تهران، شهردار تهران، وزیر راه و فرمانده کل ارتش آغاز شد.

خلیل آبادی در نشست بررسی طرح بهره برداری از پیاده راه های پایتخت مطرح کرد: (بخش اول)

از نبود پیوست فرهنگی تا عدم توجه به معلولین در طرح بهره برداری از پیاده راه ها/ نمی توان برای درآمد زایی هر کاری انجام داد/ مرکز مطالعات طرح را آسیب شناسی کند

رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران به بحث و بررسی درباره نقاط قوت و ضعف لایحه بهره‌برداری از پیاده‌روهای سطح شهر پرداخت.

رئیس انجمن متخصصان داخلی:

موج بعدی کرونا در راه است/ کرونا در مدفوع بهبودیافتگان وجود دارد

ایرج خسرونیا با بررسی تبعات تعطیلات اخیر گفت: 14 روز آینده تعداد مبتلایان به کرونا افزایش پیدا می کنند.

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها خبر داد:

پایان عصر مقاله نویسی دانشجو به نام استاد/ جلوی بروز بی عدالتی های آموزشی گرفته می شود

غلامرضا ظریفیان گفت: مقاله دانشجو به نام استاد، نماد بارز بی عدالتی آموزشی است که در آینده نزدیک بر اساس بررسی‌ها و قوانین جلوی چنین اقداماتی گرفته می‌شود.

یک آسیب شناس و رفتارشناس اجتماعی مطرح کرد:

دلیل فرار دختران از خانه

مجید ابهری گفت: مهارت فرزندآوری و فرزندپروری بعد از آموزه‌های ازدواج، اصلی‌ترین مراحل تربیتی در زنان و مردان است اما متاسفانه زوجین در هیچ جایی آموزش فرزندآوری نمی‌بینند و طرز رفتار با فرزند را نمی‌دانند.

محسن هاشمی:

تبدیل پادگان 06 به بوستان با موافقت رهبری انجام شد/ پادگان ها 5 درصد از وسعت تهران

عملیات احداث بوستان بزرگ ارتش در محدوده پاسداران با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس شورای شهر تهران، شهردار تهران و فرمانده کل ارتش آغاز شد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش:

ارزیابی های امسال کیفی است/ ادامه آموزش آنلاین مدارس در فصل تابستان/ کم و کیف برگزاری آزمون‌های امسال در اختیار اولیای مدرسه

مهدی شرفی درباره امکان تقلب هنگام برگزاری آزمون‌های مجازی گفت: معلم از کیفیت یادگیری دانش آموز با خبر است و ارزیابی میزان یادگیری دانش آموز تنها شامل نمره آزمون پایانی نیست.

شناسایی ۲۲۶۹ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ مجموع جان باختگان به ۸۲۰۹ نفر رسید

 کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۲۷ مورد بستری شدند و با احتساب این تعداد مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۶۹ هزار و ۴۲۵ نفر رسید.

او افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۲۰۹ نفر رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تا کنون ۱۳۲ هزار و ۳۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند و ۲۵۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

روش برخورد با فرد افسرده

​افسردگی یکی از بیماری‌های شایع دوران ماست. این بیماری پیر‌ و‌‌‌‌ جوان، مرد‌ و زن، فقیر و غنی نمی‌شناسد و در میان اقشار مختلف جامعه رواج دارد.

سکوت قانون در خصوص بهره برداری از ساختمان های نا ایمن!

آتش سوزی های پایتخت این سوال را مطرح می کند که ساختمان های نا ایمن چه سهمی از این مخاطرات دارند و برای مقابله باید چه کرد؟

خودکشی در مترو تهران

دقایقی پیش فردی در مترو تهران خودکشی کرد.

آخرین جزئیات از حادثه صبح امروز در مترو تهران

رئیس مرکز اورژانس تهران از آخرین جزئیات حادثه صبح امروز در مترو تهران خبر داد.

حریق در بازار تهران

بازار تهران دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی:

آتش سوزی بازار قابل کنترل است

جلال ملکی نسبت به آتش سوزی در بازار واکنش نشان داد.

شهردار تهران:

پادگان 06 به قطب گردشگری تهران تبدیل می شود

عملیات تبدیل پادگان ۰۶ به فضای سبز و احداث بوستان ارتش ظهر با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش برگزار شد.

نظر شما
پرونده ویژه