کشف محموله حشیش در یک عملیات مشترک پلیسی

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۱۱۹۱۳
کشف محموله حشیش در یک عملیات مشترک پلیسی
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 249 کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های البرز و کرمان و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار عباسعلی محمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی حشیش را از قاچاقچیان خریداری کرده و به وسیله یک دستگاه خودرو پژو 405 در حال انتقال آن به استان های مرکزی کشور است.

سردار محمدیان بیان کرد: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محورهای مواصلاتی منتهی به کرمان اعزام شده و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند که در نهایت خودرو حامل مواد مخدر و خودرو اسکورت آن را در محور"بم -گلباف" شناسایی کرده و به صورت نامحسوس به تعقیب و مراقبت آن ها پرداختند.

او افزود: در ادامه متهمان با اطلاع از تحت تعقیب بودنشان با سرعت بالا اقدام به فرار کردند که ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح 10 تیر به سمت خودرو حامل مواد مخدر شلیک کرده و هر 2 خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو پژو 405 متهمان 249 کیلوگرم حشیش کشف شد که به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با مواد مخدر رابطه مستقیم با کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی دارد و در این راستا پلیس با مبارزه با این بلای خانمان سوز آرامش و امنیت مضاعف را به جامعه تزریق می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز