رئیس مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش خبر داد:

ارتقا سواد رسانه‌ای معلمان برای استفاده از شبکه شاد

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۰:۴۳:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۲۱۰۳
ارتقا سواد رسانه‌ای معلمان برای استفاده از شبکه شاد
مهدی شرفی تاکید کرد: کارایی استارتاپ‌ها در مرحله عمل مشخص می‌شود. کارشناسان باید قبل از هر اقدام فعالیت استارتاپ‌ها را بررسی و چگونگی عملکرد آنها را مشخص کنند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی شرفی، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش، درباره عملکرد استارتاپ‌ها برای تقویت شبکه شاد گفت: استارتاپ‌ها تجربه خوبی هستند و به شکل مناسب هم  فعالیت می کنند.

او تاکید کرد: کارایی استارتاپ‌ها در مرحله عمل مشخص می‌شود. کارشناسان باید قبل از هر اقدام فعالیت استارتاپ‌ها را بررسی و چگونگی عملکرد آنها را مورد بحث قرار دهند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش افزود: اگر استارتاپ‌ها مورد استقبال جامعه هدف (خانواده‌ها و والدین) قرار بگیرد، در این راستا از فعالیت‌شان استقبال می شود. 

شرفی اظهار کرد: باید تمامی پروپوزال استارتاپ‌ها در کارگروه مورد بررسی قرار بگیرد تا بتواند در این شبکه فعالیت داشته باشند. شاید استارتاپ‌ها عملکرد مناسب داشته باشند اما باید فعالیت آن مورد توجه قرار بگیرند.

به گفته او جعبه ابزار شبکه شاد از قابلیت‌های فراوان همچون فیلم آموزشی برخوردار باشد تا بتواند کلاس‌ها را مطابق استانداردها برگزار کند.

 شرفی درباره برگزاری دوره‌های آموزشی برای معلمان گفت: برای معلمان دوره‌های آموزش تکمیلی و ضمن خدمت در نظر گرفته شده است و سواد رسانه‌ای معلمان را ارتقا می‌دهیم. این در حالی است که معلمان در شبکه شاد محتوا تولید کرده و در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند.

انتهای پیام: 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز