رئیس دانشگاه فرهنگیان مطرح کرد:

همبستگی دانشگاه فرهنگیان با جنبش نفس در آمریکا

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۰۸:۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۱۲۳۳۶
همبستگی دانشگاه فرهنگیان با جنبش نفس در آمریکا
حسین خنیفر بر حمایت و همدلی بیش از پیش اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه با قیام عمومی ملت آمریکا علیه ساختار و شیوه حکومت در این کشور و جنبش اجتماعی نفس در ایالات متحده آمریکا تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اساتید و کارکنان حوزه ستادی  دانشگاه فرهنگیان با قیام عمومی ملت آمریکا علیه ساختار حکومت و سیاست در این کشور و جنبش اجتماعی نفس در ایالات متحده آمریکا اعلام همبستگی کردند.

در مراسمی که در همین خصوص با حضور رئیس دانشگاه در جمع اساتید و کارکنان در محل محوطه سازمان مرکزی برگزار شد، حسین خنیفر با معرفی آمریکا به عنوان کشوری زیاده خواه عنوان کرد: آمریکا در سطح جهان هیچ دستاوردی نداشته است علت آن هم زیاده‌ خواهی و سلطه‌ طلبی این کشور بوده است که همچنان با نگاه خصمانه خود تصور می‌کند هنوز ابرقدرت است و می‌تواند سیاست‌های خود را در سطح جهان خصوصا در جمع مردم مظلوم تحمیل کند.

رئیس دانشگاه، از اخلاق و خیرخواهی برای همنوع به عنوان مهمترین مؤلفه‌ اجتماعی یاد کرد و گفت: گسترده‌ترین ارتباط انسان، ارتباط و تعامل با اعضای جامعه‌ خویش است. این اصل در کشور آمریکا فراموش شده است.

این مقام مسئول، حمایت از مظلوم را وظیفه همگانی دانست و افزود: این تفکر بسیار عوامانه و غیر دینی است که فقط به خود توجه کنیم و نسبت به مشکلات مستضعفان جهان بی تفاوت باشیم.

او تاکید کرد: هرگاه برای گروهی از ملت‌ها زمینه قیام فراهم شده، به مبارزه با حکومت ظلم و جور پرداخته‌اند و بسیاری از این مبارزه‌ها نتیجه‌اش پیروزی اهل حق بوده است. بنابر کلام الهی در برابر نقشه دشمنان، خداوند چاره جو و پشتیبان اولیاى خویش است.

خنیفر، کشور ایران را جز 10 کشور آگاه سیاسی جهان ذکر و بیان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) در عمر 40 ساله خود دستاوردهای ارزشمندی در بخش‌های مختلف کسب کرد.

او در پایان ابراز امیدواری کرد: به برکت نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مقاومت آحاد مردم، رشادت‌های شهدا و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) شاهد توفیق بیش از پیش کشورمان ایران باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز