آغاز دوباره فعالیت‌های ورزشی در ۵ مجموعه جنوب شهر

۱۳۹۹/۰۳/۱۹ - ۱۲:۵۹:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۲۵۷۸
آغاز دوباره فعالیت‌های ورزشی در ۵ مجموعه جنوب شهر
معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه 19 از سرگیری فعالیت های ورزشی در 5 مجموعه این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن فریدی با اشاره به تعطیلی اماکن ورزشی از ابتدای اسفند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: براساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و اعلام سازمان ورزش شهرداری تهران، فعالیت های ورزشی در مجموعه های امام علی (ع) و الزهرا (س) در نعمت آباد، سرداران شهید و الزهرا (س) در دولتخواه، شهدای رسالت در پارک افرا، الزهرا (س) 18 در خیابان ماهان و الزهرا (26) در خیابان بخشنده از سر گرفته شد.

او تأکید کرد: ورزش در این اماکن مستلزم رعایت پروتکل های بهداشتی و نیز تمهیداتی از جمله ایجاد زیرساخت های لازم، حفظ فاصله اجتماعی و برگزاری رشته های ورزشی مجاز در آیین نامه ابلاغی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ایروبیک، پیلاتس، تی آر ایکس، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، بدمینتون، دارت، بدنسازی، رشته های توپی و ... از جمله رشته های مجاز به ثبت نام و فعالیت در این مجموعه های ورزشی هستند.

به گفته فریدی آغاز فعالیت ایستگاه های ورزش شهروندی نیز در  بخش های ورزش عمومی، تخصصی، اقشار،  دوشنبه های ورزشی و جاگینگ با رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و تبعیت از دستور العمل های وزارت ورزش و جوانان و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به صورت صبحگاهی و عصرگاهی از روز شنبه 17 خرداد آغاز شده است.

 براساس این گزارش تا زمان بازگشایی دوباره مجموعه های ورزشی، تمامی فعالیت های ورزشی در بستر فضای مجازی به صورت انفرادی و با عناوین ورزش درخانه، خانه فعال و مسابقات چالش ورزشی انجام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز