فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

پاکسازی ۳۵۰ نقطه در تهران /دستگیری۵۵۷ نفر از اراذل و اوباش/ کشف ۳۴۰۰ خودرو احتکار شده در پایتخت

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۱:۲۶:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۳۰۷۵
پاکسازی ۳۵۰ نقطه در تهران /دستگیری۵۵۷ نفر از اراذل و اوباش/ کشف ۳۴۰۰ خودرو احتکار شده در پایتخت
فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۵۵۷ نفر از اراذل و اوباش سطح دار خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جریان طرح اقتدار پلیس امنیت پایتخت گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس امنیت عمومی پایتخت اولین مرحله از طرح اقتدار پلیس با رویکرد برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس و استفاده کنندگان از سلاح ها  و در باشگاه های ورزشی و قهوه خانه ها ایجاد مزاحمت می کنند برخورد شد.

او افزود: از هفته گذشته برخورد با آن ها آغاز شد و 257 مورد پرونده در این راستا تشکیل شده است. 18 پرونده در خصوص سلاح بوده است. 79 پرونده مزاحمت نوامیس و اراذل و اوباش بوده است.

در مجموع 350 نقطه در تهران از این افراد پاکسازی شد

رحیمی تصریح کرد: 202 هزار واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت و 100 مورد از این واحدها که تخلف داشتند پلمپ شد. در این طرح 109 نفر از اراذل دستگیر شدند. متاسفانه 79 مورد از این اراذل تازه کار بودند. 24 نفر در خصوص توزیع مشروبات الکلی دستگیر شدند. 18 نفر در خصوص سلاح های جنگی و توزیع و استفاده آن ها دستگیر شدند.

557 نفر در مجموع در این طرح دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: 137 نفر از این افراد سابقه دار هستند. 30 درصد از این افراد از فضای مجازی استفاده می کردند و در این فضا اقدام به کری خوانی می کردند همچنین 43 سلاح شکاری و جنگی و 43 سلاح کشف شد. 93 دستگاه بی سیم و 15 هزار لیتر مشروب نیز کشف شد.

کشف 3400 احتکار شده در پایتخت

او ادامه داد: در 48 ساعت گذشته 689 خودرو و موتور احتکار شده کشف شد که پنج سال در پارکینگ ها دپو بوده اند و تا این لحظه 3400 خودرو دپو شده در پایتخت کشف شده است.

فرمانده انتظامی پایتخت افزود: آنچه که امنیت عمومی و اخلاقی را بر هم بزند با آن برخورد خواهیم کرد و برای آن طرح های در نظر گرفته شده است. ما خادم مردم هستیم و قطعا با افرادی که پوشش نامناسبپ دارند نیز برخورد خواهیم کرد. 101 قهوه خانه که پروتکل بهداشتی را رعایت نکرده اند پلمب شدند.

پلیس با طرح ترافیک مخالف بود

او با اشاره به طرح ترافیک تهران گفت: طرح ترافیک یک تصمیم جمعی است و ما مخالف اجرای آن بودیم و این تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است. در مترو تمرکز جمعیت بیشتر شده است در سه روز اخیر اما ترافیک هسته مرکزی شهر نیز معضلاتی ایجاد کرده است.

رحیمی در پایان افزود: ترافیک در سه روز اخیر در شهر تهران کاهش یافته است و طرح ترافیک موثر بوده است.

//انتهای پیام: 3.5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز