رییس سازمان برنامه و بودجه مطرح کرد:

حافظی و خیرین مدرسه ساز تاثیر گذار در افزایش بودجه ساخت و ساز مدارس

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۵:۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۳۲۳۳
حافظی و خیرین مدرسه ساز تاثیر گذار در افزایش بودجه ساخت و ساز مدارس
محمد باقر نوبخت گفت: خیرین مدرسه ساز و حافظی در زمینه مدرسه سازی، بودجه این سازمان را از ۴٠ میلیارد به ٢ هزار میلیارد افزایش دادند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مراسم رونمایی از سردیس و تمبر یادبود محمدرضا حافظی، رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  و تبیین طرح بسته تحولی "آجر به آجر" امروز ٢٠ خرداد 99 در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

در ابتدای نشست محمد باقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: مرحوم حافظی یکسال گذشته از  میان ما رفته اما بعد از شادروان حافظی، خیرین مدرسه‌ساز همچنان فعال هستند.

نوبخت گفت: بنده به عنوان رییس سازمان برنامه و بودجه بر این باورم که خیرین مدرسه‌ساز منشأ خیر در فضای آموزشی هستند. بیش از ١٢٣هزار کلاس  و بیش از صد هزار میلیارد تومان برای ساخت مدارس هزینه شده‌است.

رییس سازمان برنامه و بودجه درباره حافظی افزود: با وجود نارسایی‌های اقتصادی در سال ٩٣  در آمد نفتی کشور از١٠٩ میلیارد به ٩ میلیارد کاهش یافت.  هر چند در این شرایط خیرین مدرسه ساز و حافظی  در زمینه مدرسه سازی بودجه این سازمان را از ۴٠ میلیارد به ٢ هزار میلیارد افزایش دادند.

در این مراسم سردیس  و تمبر محمد رضا حافظی با حضور محمد باقر نوبخت؛ رییس سازمان برنامه و بودجه ،  حاجی میرزایی؛ وزیر آموزش و پرورش و اوحدی؛ معاون رئیس جمهور رونمایی شد.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز