اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در مازندران

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۰۹:۲۸:۲۹
کد خبر: ۱۰۱۳۴۲۷
اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در مازندران
ترافیک هم اکنون در برخی جاده‌های مازندران پرحجم و نیمه سنگین است و پلیس راه از امروز برای تسهیل در آمد وشد خودروها محدودیت های ترافیکی اعمال می کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مرکز مازندران،رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه پیش بینی می‌شود از بعدازظهر امروز شاهد ورود مسافران به استان خواهیم بود، گفت: ترافیک هم اکنون در جاده هراز محدوده چلاو حدود ۳۰۰ متر نیمه سنگین است.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، کیاسر، سوادکوه و محدوده درون شهری پرحجم و روان است.

او گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان استان صاف و سطح جاده‌های استان خشک است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده هراز از ساعت ۱۲ امروز تا ۲۴ امشب ممنوع است و این محدودیت فردا و پس فردا از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ همان روز اعمال خواهد شد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه از کرج به مرزن آباد ممنوع می‌شود، افزود: در این مدت رفت و آمد انواع وسایل نقلیه نیز از ساعت ۱۶ از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.

او گفت: این محدودیت ترافیکی تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه۲۴ خرداد ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

نظر شما
پرونده ویژه