قتل بخاطر ناسزاگویی به عمو

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۷:۵۵
کد خبر: ۱۰۱۳۴۴۲
قتل بخاطر ناسزاگویی به عمو
پسر جوانی که به خاطر توهین و ناسزاگویی دوستش به عموی مرحوم خود وی را به قتل رسانده بود بعد از ۲ سال صبح دیروز در شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رسیدگی به این پرونده از سال 97 با کشف جسد جوانی به‌نام عباس در خانه‌اش آغاز شد. مأموران پس‌از اطلاع از این ماجرا به محل اعلام شده رفتند و پس‌از بررسی دوربین‌های مداربسته مشخص شد که مصطفی یکی از دوستان مقتول آخرین نفری بوده که از خانه او خارج شده است بنابراین مصطفی به‌عنوان متهم به قتل دوستش بازداشت شد.

متهم پس‌از دستگیری مدعی شد: من از راه خرید و فروش سکه و دلار امرار معاش می‌کنم و سال‌هاست که با عباس دوست بودیم. آخرین باری که برای مصرف مواد مخدر به خانه او رفتم به یکباره شروع به فحش دادن به عمویم کرد. عموی من آدم بسیار معتقد و خوبی بود که سال‌ها پیش فوت کرد و من به خاطر اینکه دستش از دنیا کوتاه بود به عباس اعتراض کردم که درگیری بین ما آغاز شد. او چند لگد به من زد و من هم گلویش را فشار دادم و او را روی تخت انداختم و با حالت قهر از خانه‌اش خارج شدم. اما چند روز بعد جسد او را پیدا کردند این در حالی است که وقتی من از خانه‌اش خارج می‌شدم او زنده بود. پس‌از این اظهارات متهم با تکمیل پرونده صبح دیروز در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

در ابتدای جلسه محاکمه پس از قرائت کیفرخواست اعلام شد که اولیای دم مقتول مادرش بوده که سال گذشته فوت کرده و حالا 2 خواهر و یک برادر مقتول به‌عنوان اولیای دم در دادگاه حضور دارند که برادر مقتول به نمایندگی از طرف خود و 2 خواهرش گفت: ما قرار بود در جلسه‌ای موضوع پرونده را بررسی کنیم تا ببینیم که امکان گذشت از قصاص متهم وجود دارد یا نه که نتیجه گرفتیم متهم مستحق تخفیف در مجازات نیست و خواهان قصاص او هستیم. در ادامه متهم در دفاع از خودش عنوان کرد: من قاتل نیستم و ماجرای قتل عمد را قبول ندارم. حتی پزشکی قانونی هم تأیید کرده که قتل خفگی با جسم انعطاف پذیر بوده اما من همان‌طور که قبلاً هم گفتم تنها با دستم گلویش را فشردم و حتی بعد از آن هم او زنده بود.

با پایان اظهارات اولیای دم و دفاعیات متهم، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز