کشف ۳۰ کیلو حشیش در پایتخت

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۳:۳۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۱۳۶۷۱
کشف ۳۰ کیلو حشیش در پایتخت
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 30 کیلو و 648 گرم حشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" گفت: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران با سفر به استان های جنوبی کشور مقادیری مواد مخدر تهیه و قصد دارد با استفاده از یک دستگاه کامیون آن را به شهر تهران انتقال دهد.

وی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر بررسی موضوع را به عهده گرفتند، افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی اعلام و با هماهنگی های انجام شده، مراقبت های ویژه پلیسی آغاز و محور های مواصلاتی به شهر تهران را تحت کنترل در آوردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه خودرو متهم در سه راه بسیج حوالی میدان آقانور مشاهده و ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی آن را متوقف راننده اش را دستگیر کنند.

سرهنگ حسنوند افزود: در بازرسی های از داخل خودرو، 30 کیلو و 648 گرم حشیش که به صورت ماهرانه ای در داخل کامیون جاساز شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز