جهانبخش:

اجازه دهید شوراها به جایگاه خود در قانون اساسی دست یابند

۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۴:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۴۰۴۴
اجازه دهید شوراها به جایگاه خود در قانون اساسی دست یابند
عضو شورای شهر بندرعباس تاکید کرد: اجازه دهید شوراها در جایگاه پارلمان و مجلس به شأن خود در قانون اساسی دست یابند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ کیانوش جهانبخش، عضو شورای شهر بندرعباس در جریان نشست شورای عالی استان ها گفت: قانون فی نفسه بد نیست که همه می‌دانیم، حتی قانون بد بهتر از بی قانونی است.  اما قانون بد، حاصل نگاه کسانی است که مردمشان را دوست ندارند، یا بر اساس داده‌های غلط و با مبنایی غیرکارشناسی، قوانینی را بدون گفتگو با اهلش مصوب می‌نمایند، آن هم به این دلیل که یا از جنس مردم نیستند، یا آنقدر فاصله گرفته‌اند که مشکلات و مصائب مردم را با وضوح بسیار بسیار کمتری می‌بینند. این تخصص و دلسوزی است که تعهد، کارآمدی و تحول را به دنبال دارد.

او افزود: لذا از  مجلس انقلابی و جهادی انتظار داریم با رویکرد مردم محور و گفتگو با اقشار مختلف و پرهیز از طرح گفتمان تکراری و شعارزدگی؛ به اصل  و شأن خود که همانا قانون‌گذاری و نظارت است بازگردد تا در رأس امور باقی بماند و جان کلام مقام معظم رهبری و خواست و مطالبه‌ی جدی مردم محقق گردد. آری؛  معیشت طبقه‌ ضعیف  در الویت کار مجلس باشد تا عدالت اجتماعی و اعتماد عمومی این سرمایه‌های نظام دوباره احیا گردد.

عضو شورای شهر بندرعباس تاکید کرد: اجازه دهید شوراها در جایگاه پارلمان و مجلس به شأن  خود در قانون اساسی دست یابند و به وظایف خود عمل نمایند، طرح مدیریت یکپارچه‌ی شهری و تصویب آن، مجلس را در تراز ملی  و بین‌المللی نگه می‌دارد و کشور بهتر اداره خواهد شد.

این عضو شورای عالی استان ها گفت: باور داریم که در این راه باید از دورن تغییر نماییم و با یک عزم ملی و با مشارکت تمام مردم و کسانی که دل در گروی آبادانی این سرزمین و نظام دارند، این مسیر را طی نماییم.

جهانبخش در پایان اظهار کرد: نگاه و امیدمان به تغییر از بیرون و وابستگی به دیگران، کشور را به سوی تباهی و  مستعمرگی می‌کشاند که با روح بلند  و آزادگی مردم ایران منافات دارد.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز