دستگیری سارق موتورسیکلت

۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۴:۲۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۱۴۱۳۵
دستگیری سارق موتورسیکلت
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری سارق موتورسیکلت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، گفت: در پی افزایش وقوع سرقت موتورسیکلت تیم مبارزه با وسایط نقلیه این پایگاه اکیپ ویژه ای تشکیل و ضمن بررسی پرونده های تشکیل شده و رصد های اطلاعاتی به گشت زنی هدفمند پرداختند.

این مقام انتظامی افزود : ساعت 15:00 هفدهم اردیبهشت ماه تیم ویژه پلیس آگاهی در حال گشت زنی در حوالی میدان بنی هاشم بودند که به یک دستگاه موتور سیکلت مشکی مظنون و برای بررسی بیشتر موتور سیکلت را متوقف می کنند.

او با اشاره به اینکه پس از استعلام از سیستم سراسری ناجا مشخص شد موتورسیکلت موصوف در بیست و چهارم اسفند ماه سال گذشته در محدوده کلانتری 120 سیدخندان سرقت شده است، افزود: بلافاصله راکب موتورسیکلت به نام موسی "59ساله" دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی انتقال داده شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی ادامه داد: موسی در بازجوئی اولیه اظهار داشت که از سرقتی بودن موتورسیکلت بی اطلاع است و از فردی به نام "اصغر " خریده است .

این مقام انتظامی ادامه داد: مخفیگاه اصغر در حوالی مجیدیه شناسایی و با هماهنگی های قضائی متهم پرونده در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه چهارم این پلیس انتقال یافت.

کارآگاه نثاری گفت : متهم در ابتدا منکر سرقت شده و پس از اینکه متوجه شد دلایل مدارک و مستندات موجود در پلیس آگاهی جمع آوری شده لب به اعتراف گشوده و به سرقت موتورسیکلت موصوف در خیابان حق گو در حالی که در حیاط مجتمع پارک بود، اقرار و در ادامه مالک موتورسیکلت شناسایی و بادستور قضایی موتور سیکلت تحویل وی شد.

وی در پایان گفت: متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز