تصادف مرگبار پژو با شتر

۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۲۰:۳۸:۳۸
کد خبر: ۱۰۱۴۱۴۲
تصادف مرگبار پژو با شتر
رئیس پلیس راه استان هرمزگان از برخورد پژو 405 با یک نفر شتر در محور جاسک - میناب و فوت شدن سرنشین خودرو خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مهدی نیکبخت گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر حادثه رانندگی در محور مواصلاتی "جاسک-میناب"،بلافاصله مأموران به محل اعلامی اعزام شدند.

او افزود: با حضور مأموران در صحنه ، طی استعلام به عمل آمده و شواهد عینی موجود در محل، مشخص شد یک دستگاه خودرو 405 با راننده و یک نفر سرنشین با یک نفر شتر برخورد که بر اثر این سانحه سرنشین در دم فوت و راننده خودرو نیز به شدت مجروح و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ نیکبخت اذعان داشت: برابر کارشناسی صورت گرفته،  25 درصد راننده به علت عدم توجه به جلو ، 25 درصد مالک شتر به علت رها کردن احشام در جاده، 25 درصد اداره راه به علت عدم ایمن سازی جاده و محل تردد احشام و 25 درصد جهاد کشاورزی به علت عدم اجرای مصوبات و قوانین در خصوص ساماندهی و برنامه ربزی ابلاغی جهت کنترل احشام و شترهای سرگردان سهم دارند.

این مسئول انتظامی عنوان کرد:بی توجهی به موضوع شترهای سرگردان و رها شده به معضلی در حریم شهرها و معابر شهری تبدیل شده است و در بندرعباس نیز با این پدیده مواجه هستیم.

او اظهار داشت: علاوه بر شهرستان های شرق استان در بلوار رجایی و ابتدای جاده میناب نیز شترهای رها شده تردد دارند که بسیار خطرآفرین است.

رئیس پلیس راه استان هرمزگان ضمن توصیه به رانندگان در خصوص توجه به قوانین و رعایت آن از مردم خواست: با احترام به مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت نکات ایمنی در کاهش حوادث و تلفات جاده ای کمک کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز