درگیری مسلحانه سنگین تکاوران ناجا با اشرار/کشف مقادیر زیادی اسلحه و موادمخدر

۱۳۹۹/۰۳/۲۳ - ۲۱:۲۵:۴۳
کد خبر: ۱۰۱۴۴۲۳
درگیری مسلحانه سنگین تکاوران ناجا با اشرار/کشف مقادیر زیادی اسلحه و موادمخدر
فرمانده مرزبانی ناجا از کشف بیش از 2 تن موادمخدر در منطقه مرزی روتک سراوان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر گفت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزبانان استان سیستان و بلوچستان از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی "روتک" مطلع شدند و با اجرای عملیاتی برنامه ریزی شده و هدفمند، موفق شدند بیش از 2 تن مواد مخدر را کشف کنند.

او افزود: بعد از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی و شناسایی محل تردد احتمالی قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی سراوان با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، نسبت به کنترل و انسداد مسیرهای تردد قاچاقچیان اقدام و با انجام عملیاتی هدفمند و سریع، موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان شدند.

او خاطرنشان کرد: قاچاقچیان که گرفتار محاصره مرزداران شده بودند اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند که با توجه به موضع گیری و اتخاذ تاکتیک عملیاتی مناسب و حجم سنگین آتش مرزبانان، قاچاقچیان با به جاگذاشتن محموله مواد مخدر به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند. 

سردار گودرزی خاطر نشان کرد : مرزبانان در پاکسازی محل درگیری موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا و مقادیری سلاح و مهمات ، مقدار 2 تن و 320 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش مرزداران استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: مرزهای ایران اسلامی، با حضور شبانه‌روزی مرزداران و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور برای زندگی و هرگونه فعالیت اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و... در امنیت کامل است اما برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگر ناامن‌تر است و با اقدامات غیر قانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

نظر شما