دستگیری سارقان ۱۰ میلیاردی شمش آلومینیوم

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۰:۰۸
کد خبر: ۱۰۱۴۸۶۳
دستگیری سارقان ۱۰ میلیاردی شمش آلومینیوم
فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای باند 7 نفره سارقان شمش های آلومینیوم یک شرکت صنعتی به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال در اراک خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با اعلام گزارش هایی در خصوص سرقت شمش های آلومینیوم از یک شرکت صنعتی در اطراف "اراک"، موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع و آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام سرنخ هایی از برنامه ریزی افرادی در داخل شرکت در این سرقت ها به دست آمد و مشخص شد 6 نفر از کارگران این شرکت صنعتی در سرقت شمش های آلومینیوم این شرکت نقش دارند.

سردار مفخمی شهرستانی خاطرنشان کرد: با تکمیل و تجمیع اطلاعات و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی، سارقان شناسایی و با دستور مرجع قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعتراف این سارقان به 24 فقره سرقت شمش های آلومینیوم شرکت صنعتی مذکور به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال در مراحل بازجویی های تخصصی پلیس بیان داشت: با ادامه یافتن تحقیقات پلیس، همدست سارقان دستگیر شده نیز که در امر خرید اموال سرقتی با آنها همکاری داشت، شناسایی و در عملیات جداگانه دستگیر شد.

این مقام عالی انتظامی در استان مرکزی در پایان با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه قاطع، مستمر و فراگیر با سارقان به منظور ارتقاء روز افزون امنیت اجتماعی شهروندان افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز