در جمع خبرنگاران مطرح شد:

واکنش سردار اشتری به گرانی مسکن

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۰۱۵۱۶۸
واکنش سردار اشتری به گرانی مسکن
فرمانده نیروی انتظامی به گرانی مسکن در روزهای اخیر واکنش نشان داد و گفت: وظیفه ذاتی پلیس امنیت اقتصادی این است که مفاسد اقتصادی را شناسایی و با آنها برخورد کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا در حاشیه رزمایش ترافیکی تابستانه با عنوان  ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، درباره افزایش ظرفیت خدمات الکترونیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث الکترونیکی کردن خدمات و هوشمندسازی ارائه خدمات در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی است و ما در پلیس راهور ناجا این موضوع را بیش از دیگر پلیس‌های تخصصی نیاز داریم.

وی افزود: در این زمینه گام‌های خوبی در پلیس راهور برداشته شده است خدماتی که ما امروز به مردم ارائه می‌دهیم و هر چقدر که از طریق سامانه‌‌های الکترونیکی و هوشمندسازی باشد، سرعت و دقت ما را افزایش می‌دهد.

فرمانده ناجا بیان کرد: یک کار خوبی که صورت گرفته و از روزهای آینده به صورت آزمایشی در شرق و غرب تهران راه‌اندازی می‌شود، بحث نقل و انتقالات خودرو است که اگر بر بستر الکترونیکی و موضوع هوشمندسازی که قبلا هم گفته شد کار به خوبی صورت بگیرد پیش‌بینی ما این است که بیش از ۸۵ درصد مراجعات مردم کاهش پیدا می‌کند و هم برای مردم و هم کارکنان ما اثرات خوبی دارد. امیدواریم در بخش‌های مختلف بتوانیم خدمات را در سامانه‌هایی که از قبل پیش‌بینی شده و زیرساخت‌های آن آماده شده است پیاده کنیم.

اشتری درباره آتش‌سوزی‌های اخیر در کشور تصریح کرد: هم نیروی انتظامی و هم دستگاه‌های مسئول در این حوزه حضور پیدا کرده‌اند و اقدامات خوبی صورت گرفته است بخشی به صورت غیرعمد بوده و البته بعضا در وقوع آنها عمد هم در کار بوده و تعدادی نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

وی درباره ورود پلیس به تورم و گرانی در حوزه مسکن گفت: وظیفه ذاتی پلیس امنیت اقتصادی این است که مفاسد اقتصادی  را شناسایی و با آنها برخورد کند در جایی که ما با آسیب مواجه شویم به مسئولان مربوطه منعکس می‌کنیم اگر فسادی هم در هر بخشی ببینیم با هماهنگی دستگاه قضایی ورود پیدا کرده و برخورد می‌کنیم و در این مدت که پلیس امنیت اقتصادی راه‌اندازی شده است، اثرات بسیار خوبی داشته و امیدواریم با اقداماتی که در دست انجام داریم انشالله بتوانیم با هماهنگی دستگاه قضایی خبرهای خوبی را به مردم بدهیم.

رئیس پلیس کشور درباره کاهش تصادفات گفت: توصیه ما به مردم این است که به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا توجه کنند و در نظر داشته باشند که موضوعاتی که مطرح می‌شود برای سلامتی خودشان و خانواده‌هایشان استt اما در خصوص فرهنگ ترافیک و رانندگی هم توصیه می‌کنیم به مواردی که همکاران ما در مسیرها و شهرها اعلام می‌کنند توجه کنند و انشالله با رعایت مسائل ترافیکی و قانون امیدواریم کاهش تصادفات و جان باختگان را شاهد باشیم.

 اشتری خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که کمترین تلفات را داشته باشیم و همه دستگاهها و مردم با ما در این زمینه باید همکاری کنند و امیدواریم شاهد کاهش باشیم و این روند کاهش را ادامه دهیم. به نظر می‌رسد با توجه به بیماری کرونا مردم همکاری بیشتری با پلیس داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز