باد شدید در راه است

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۳:۰۴:۰۵
کد خبر: ۱۰۱۵۲۹۶
باد شدید در راه است
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید طی دو روز آینده در برخی از استان‌ها خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ صادق ضیاییان با اشاره به این که طی هفته جاری در بیشتر مناطق کشور جو آرام و آسمان صاف خواهد بود، اظهارکرد: امروز (۲۵ خرداد) در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات در استان‌های اردبیل و گیلان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

او ادامه داد: طی روزهای دوشنبه وسه شنبه (۲۶ و ۲۷ خرداد) در برخی مناطق استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی طی ساعات بعدازظهر رشد ابر همراه با رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان با اشاره به این که طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان وارتفاعات شرق هرمزگان طی ساعات بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست، اظهارکرد: روز چهارشنبه (۲۸ خرداد) آسمان در کل کشور صاف است و بعدازظهر روز پنج شنبه (۲۹ خرداد) نیز فقط در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی طی ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می دهد.

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی فردا (۲۶ خرداد) در جنوب البرز، تهران، سمنان، قم، مرکزی و شمال اصفهان و روز سه شنبه (۲۷ خرداد) نیز در جنوب تهران و شرق سمنان وزش باد نسبتا شدید خواهیم داشت.

او افزود: طی دو روز آینده در استان های ایلام، خوزستان، بوشهر و جزایر شمال خلیج فارس نیز وزش باد شدید رخ می‌دهد و خلیج فارس مواج خواهد بود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۶ خرداد) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۲۷ خرداد) نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز