رئیس سابق پلیس راهور فاتب:

ناوگان پلیس راهور فاتب نیاز به بازسازی و نوسازی دارد/ راه اندازی ۲۲ سامانه نظارتی و کنترل ترافیک در پلیس راهور فاتب

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۰:۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۱۵۶۹۱
ناوگان پلیس راهور فاتب نیاز به بازسازی و نوسازی دارد/ راه اندازی ۲۲ سامانه نظارتی و کنترل ترافیک در پلیس راهور فاتب
سردار مهماندار گفت: پلیس راهور تهران بزرگ در وضعیت خودرویی به شدت نیاز به کمک است و ناوگان ما نیاز به بازسازی و نوسازی دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمدرضا مهماندار صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اهم رویدادهای دوران مسئولیت خود در راهور تهران بزرگ اظهار کرد: در دوران فعالیت بنده در این سمت، ساختمان پلاسکو فروریخت و دو هفته چهارراه استانبول بسته شد همچنین در این دوران اتفاقاتی همچون حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی، اغتشاشات دی 96، تشییع پیکر شهید حججی و سردار دلها شهید سلیمانی به وقوع پیوست.

رئیس پلیس سابق راهور تهران افزود: در این دوران یکی از مهمترین اقدامات، ساخت و افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب بود، با احداث این مرکز در حال حاضر 22 سامانه کنترلی و نظارتی داریم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اکنون ارتباط مستقیم (Hot line) راهور تهران با سایر ارگانها مانند اورژانس و آتش‌نشانی برقرار است.

وی با اشاره به همکاری پلیس راهور با اپلیکیشنهای ایرانی مسیریاب خاطرنشان کرد: در تمام مناطق تهران بزرگ، مرکز کنترل ترافیک داریم و خود مناطق می‌توانند حوزه خود را کنترل کنند همچنین تمام خودروهای پلیس راهور تهران بزرگ به سیستم GPS متصل هستند.

مهماندار با اشاره به برقراری امکان ثبت توقیف ساعتی و تشکیل قرارگاه مدیریت سرعت در این پلیس بیان کرد: در این دوران حدود 3 هزار سرباز به سقف قبلی تعداد سربازهای پلیس راهور تهران بزرگ افزوده شد.

این مقام انتظامی متذکر شد: پلیس راهور تهران بزرگ در وضعیت خودرویی به شدت نیاز به کمک دارد و ناوگان ما نیاز به بازسازی و نوسازی دارد همچنین اعتبارات ما از 83 میلیارد تومان به 170 میلیارد تومان رسیده است.

گفتنی است سردار مهماندار از آبان 95 تا خرداد 99 در سمت ریاست پلیس راهور تهران مشغول خدمت بود که سردار محمدحسین حمیدی به عنوان رئیس جدید پلیس راهور فاتب منصوب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز