رئیس پلیس پایتخت:

طی ۳ سال اخیر قفل شدن ترافیک در تهران نداشته‌ایم/ گلایه‌مندی رئیس پلیس پایتخت از موتورسواران خطرآفرین

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۱۶:۳۶:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۶۰۰۰
طی ۳ سال اخیر قفل شدن ترافیک در تهران نداشته‌ایم/ گلایه‌مندی رئیس پلیس پایتخت از موتورسواران خطرآفرین
رئیس پلیس پایتخت گفت: علیرغم کمبودهایی که داشتیم با تلاش همکارانم در 3 سال اخیر چیزی به عنوان قفل شدن ترافیک در تهران را نداشته ایم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین رحیمی، در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت با اشاره به نقش حساس پلیس راهور، اظهار داشت: بسیاری از ناهنجاری ها و جرایم و بی انضباطی ها و مشکلاتی که در جامعه حاصل می‌شود محصول بی توجهی به نظم و انضباط جامعه است.

وی افزود: برقراری نظم و انضباط، تسهیل در عبور و مرور، برخورد با مظاهر ناهنجاری اجتماعی و کنترل رفت و آمد و کاهش سوانح و حوادث و کاهش کشته‌ها و مجروحان حاصل از تصادفات، اصلی‌ترین وظیفه پلیس راهور پایتخت است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: تهران با 20 میلیون تردد روزانه و تردد ۷ تا 8 میلیون خودرو و موتورسیکلت برنامه‌ریزی مفصل برای اجرا می خواهد و راهور به عنوان مجموعه ای که در وسط میدان قرار دارد نیازمند حمایت همه‌جانبه است ، از حمایت و همراهی مردم گرفته تا مسئولان چرا که یک تصادف ساده می تواند ترافیکی را در بخشی از شهر ایجاد کرده و تردد را دچار اختلال کند.

سردار رحیمی به رفتارهای برخی رانندگان اشاره و خاطرنشان کرد: برخی رفتارهای ناهنجار رانندگان نظم و انضباط ترافیکی را دچار اختلال می‌کند و همچنین برخی ازموتورسواران بسیار خطرناک رانندگی می کنند.

رحیمی با اشاره به اینکه استفاده از موتور روند رو به افزایشی دارد، گفت: ارتزاق روزانه، عدم وجود محدودیت‌های تردد برای موتورسواران و انعطاف و مانور بالایی که این وسیله نقلیه در ترافیک تهران دارد باعث شده که استفاده از موتور رو به افزایش باشد بنابراین درخواست دارم که حتماً و حتماً برای موتورسواران برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام شود چرا که مردم در این زمینه گله مندند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: با توجه به ماموریت‌های پلیس راهور توجه ویژه به امکانات خودرویی این پلیس از جمله مواردی است که در حال پیگیری آن هستیم.

سردار رحیمی به موضوع مدیریت ترافیک در سال‌های اخیر اشاره و تصریح کرد :علیرغم کمبودهایی که داشتیم با تلاش همکارانم در 3 سال اخیر چیزی به عنوان قفل شدن ترافیک در تهران را نداشته ایم.

رئیس پلیس پایتخت در خاتمه از زحمات شبانه روزی و مخلصانه سردار مهماندار تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز