حرکات معجزه‌آسا برای لاغری صورت

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۰۷:۲۱:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۶۰۵۷
حرکات معجزه‌آسا برای لاغری صورت
امروزه یکی از دغدغه های مهم افراد، دستیابی به روش های جوانسازی و لاغری صورت است. بیشترین پرسش و درخواستی که از متخصصان پوست می شود، دریافت دارویی برای بهبود چین و چروک پوست و راه دستیابی به لاغری و استخوانی شدن صورت است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ آیا تاکنون در مورد لاغری صورت با یوگا شنیده بودید؟ یوگای صورت روشی است سنتی و کهن برای زیبایی بیشتر جوانی و شادابی پوست، که در میان شرقی ها به عنوان ورزشی موثر بوده؛ همچنین یکی از دلایل زیبایی و جوانی آنها نیز انجام روزانه همین حرکات یوگا است.

لازم است بدانید که صورت هر شخص حدود ۵۲ عضله دارد که می توانید با ورزش دادن، این عضلات را از تنش رها نموده و خستگی های گردن و چشم را نیز برطرف نمایید.

عضلات موجود در صورت، هیچ تفاوتی با عضلات دیگر بدن ندارد؛ برای مثال اگر عضلات زیر گردن را ورزش ندهید، کم کم ضعیف و شل خواهد شد؛ همین اتفاق با گذشت زمان برای تمامی عضلات صورت تان نیز خواهد افتاد؛ پس باید صورت تان را با انجام حرکات یوگای صورت از تنش ها آزاد سازید.

بعضی از قسمت های صورت نسبت به دیگر قسمت ها دارای تنش بیشتری بوده و شما نیز باید بیشتر به فکر ورزش دادن این قسمت ها باشید؛ این عضلات پرتنش شامل فک، ابروها و پیشانی می شود. البته ما نمی گوییم که با کمک یوگای صورت می توان خطوط ایجاد شده روی صورت را به طور کلی از بین برد و برای همیشه حذف کرد؛ اما مطمئن باشید با انجام روزانه این حرکات، بعد از مدتی تغییر زیادی احساس نموده و از ادامه روند پیری صورت تان جلوگیری خواهید کرد.

مزایای یوگای صورت

یکی از مزیت هایی که یوگای صورت نسبت به دیگر روش های جوانسازی و پیشگیری از پیری پوست دارد، طبیعی بودن آن است. عده ای فکر می کنند که با ورزشی که روزانه انجام می دهند، عضلات صورت شان نیز درگیر می شود؛ اما اشتباه می کنند، زیرا حرکات ورزشی مربوط به صورت کاملاً مجزا است. شک نکنید که مداومت بر انجام حرکات یوگای صورت باعث افزایش جریان خون و زیبایی بیشتر فرد در طول روز خواهد شد.

یوگای صورت علاوه بر بهبود گردش خون، باعث کوچک تر شدن گونه ها و آب شدن چربی های اضافه صورت خواهد شد؛ در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا ۷ مورد از بهترین حرکات لاغری صورت با یوگا را به  شما آموزش دهیم.

باد کردن گونه ها

گونه های تان را از هوا پر کرده و سپس هوای محبوس شده را در داخل دهان تان،  بین گونه سمت چپ و راست جابه جا کنید؛ ۵ بار این حرکت را تکرار کنید. سپس دهان تان را به شکل حرف O انگلیسی درآورده و اجازه دهید تا هوای ذخیره شده خارج شود. این ورزش را ۳ تا چهار بار تکرار کنید تا گونه های تان قوام بگیرد.

بیرون آوردن زبان

زبان تان را تا جایی که امکان دارد بیرون بیاورید؛ سپس ۶۰ ثانیه در همین حالت بمانید؛ این حرکت را ۳ بار تکرار کنید.

نگاه کردن به سقف

به سمت بالا و سقف نگاه کرده و صورت تان را طوری جمع کنید که انگار می خواهید کسی را ببوسید؛ ۵ ثانیه در همین حالت بمانید، این حرکت را ۵ بار تکرار کنید. اگر می خواهید گونه های برجسته تری نیز داشته باشید، در حین انجام این حرکت، زبان خود را نیز مانند حرکت قبل، بیرون بیاورید تا عضلات مربوط به گردن تان نیز تقویت گردد.

دقت داشته باشید: قبل از تکرار این حرکت، هر بار به حالت اولیه خود برگشته و سپس اقدام به انجام دوباره آن کنید.

اُه!

دهان تان را باز کنید و لب های تان  را به شکل حرف O انگلیسی دربیاورید؛ درحالی که لب های تان را به همین حالت نگه داشته اید، سعی کنید بخندید؛ همین حرکت را با تغییر اندازه لب های تان از حرف O انگلیسی کوچک به حرف O انگلیسی بزرگ انجام دهید؛ ۱۰ بار این حرکت را تکرار کنید.

صورت ماهی

در حالی که لب های تان را جمع کرده اید، سعی کنید لبخند بزنید و سپس لب های تان را مطابق شکل شبیه دهان ماهی به داخل جمع کنید؛ این حرکت را پنج بار تکرار کنید تا عضلات لب ها و گونه های تان تقویت شود.

با چین و چروک زیر چشمان تان خداحافظی کنید!

انجام این تمرین به رهایی از چین و چروک های موجود در زیر چشم (به آن، چین و چروک پنجه کلاغی نیز می گویند) کمک موثری می کند؛ برای انجام این حرکت، چشمان تان را تا جایی که می توانید باز کنید، انگار که از چیزی ترسیده یا وحشت کرده اید! در هنگام انجام حرکت، با کمک کف دست های تان، آرام پوست پیشانی تان را به عقب (مانند عکس) بکشید.

حرکت لویی آرمسترانگ «Satchmo»

سرتان را به سمت چپ و راست خم کرده و به مدت چند ثانیه در همین حالت نگه دارید تا عضلات گردن تان کشیده شود؛ همچنین می توانید گردن تان را در جهت و خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید (۵ بار به هر سمت) تا از داشتن غبغب رهایی یابید.می توانید این حرکات را در وقت های اضافه و زمانی که کاری ندارید، انجام دهید؛ عضلات صورت، نسبت به عضلات موجود در بدن کوتاه تر بوده و در نتیجه سریع تر از عضلات دیگر بدن ورزیده می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز