تبادل سنگین آتش در مرز سراوان

۱۳۹۹/۰۳/۲۶ - ۲۲:۵۰:۵۰
کد خبر: ۱۰۱۶۱۲۴
تبادل سنگین آتش در مرز سراوان
فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه و ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از یک تن و 100 کیلوگرم موادمخدر طی دو عملیات جداگانه توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمد ملاشاهی در تشریح این خبر، گفت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی اسفندک سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی محل اختفای قاچاقچیان و محموله موادمخدر و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله به عمق کشور مشخص شد و مرزداران در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، توانستند محموله موادمخدر را کشف و سوداگران مرگ را زمینگیر کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات هدفمند سوداگران مرگ که در مقابل تاکتیک‌های عملیاتی مرزداران توان مقابله نداشتند از محل متواری و مرزداران موفق شدند در پاک سازی منطقه 981 کیلو و 270 گرم انواع موادمخدر شامل 942 کیلوگرم تریاک و 39 کیلو و 270 گرم سایر مواد مخدر را که به طرز ماهرانه‌ای در یک منزل مسکونی مخفی شده بود کشف کنند.

این مقام ارشد در مرزبانی استان به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان نیز اشاره کرد و افزود: در عملیاتی جداگانه که با درگیری و تبادل سنگین آتش بین مأموران و قاچاقچیان در منطقه مرزی اسفندک شهرستان سراوان همراه بود، مرزداران توانستند با غلبه سوداگران مرگ، 120 کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان به خصوص فرمانده و کارکنان هنگ مرزی سراوان که در این عملیات‌ها، شجاعانه و هوشمندانه عمل کردند، بیان داشت: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این دو پرونده ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز