فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

دستگیری ۱۴۳۰ نفر در طرح رعد/کشف ۳۰۰ خودرو احتکار شده/کشف ۲۲ قبضه سلاح جنگی

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۱۶۳۲۷
دستگیری ۱۴۳۰ نفر در طرح رعد/کشف ۳۰۰ خودرو احتکار شده/کشف ۲۲ قبضه سلاح جنگی
سی و ششمین مرحله طرح رعد در سطح پایتخت آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرتیپ حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جریان بازدید از اموال مکشوفه در طرح رعد گفت: طرح رعد به سی و ششمین مرحله خود رسید در حالی که بیش از دو سال پیش این طرح آغاز شد و امروز سی و ششمین مرحله آن به اجرا در آمد .

او افزود: در این طرح که محصول زحمات و خدمات همکاران عزیزم در کلانتری ها و پلیس پیشگیری است جانفشانی این عزیزان  که در این روزهای سخت دارند تلاش می کنند علی رغم مأموریت‌های جاری خود مبارزه ای سخت و بی امان را بر علیه سارقین، مجرمان، مالخران و قاچاقچیان مواد مخدر و خرده فروشان مواد مخدر و قاچاقچیان کالا و افرادی که نظم و انضباط عمومی را بر هم می زنند، برخورد می کنند.

سردار رحیمی با تشریح این طرح اظهار کرد: از برجستگی های این طرح توقیف دو انبار و کشف حدود ۳۰۰ دستگاه خودرو که اکثرشان خارجی بوده و کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق که متاسفانه روند ورود کالای قاچاق یک روند رو به افزایش در پایتخت است.

فرمانده انتظامی تهران اذعان کرد: در سی و ششمین مرحله طرح رعد، ۲۵۹ حکم قضایی به مرحله اجرا در آمد که در نتیجه این احکامی که اجرا شد مجموعه 645 نفر از سارقین، مالخران و زورگیران دستگیر شدند که ۲۱ گروه این ها به صورت باندی فعالیت می‌کردند و در مجموع ۱۱ هزار و ۸۰۰ قلم از انواع و اقسام وسایل سرقتی مردم تا این لحظه کشف شد.

او افزود: بالغ بر ۸ میلیارد تومان اموال مسروقه مردم کشف شده است. به پرونده ۱۱۷ دستگاه خودرو و ۹۵ موتور سیکلت رسیدگی شد و در مجموع ۸۴۲ پرونده سرقت در این مرحله به اتمام رسید و به آن رسیدگی شد و منتج به نتیجه شد. در این مرحله از این طرح در مجموع ۲۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شد ۱۶۱ قبضه سلاح سرد  کشف شد که یکی از کارگاه های تولید سلاح های سرد در این مرحله شناسایی شد.

سردار رحیمی با هشدار به تولیدکنندگان و استفاده کنندگان اسلحه گفت: این اقدام بر اساس قانون خلاف است استفاده از سلاح سرد و برابر قانون با افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

او در پایان گفت: نزدیک به ۲۵ کیلو مواد مخدر که اغلب از خرده‌فروشان بودند کشف شده و بالغ بر ۲۸ هزار و ۲۵۶ قلم انواع و اقسام کالاهای قاچاق در این مرحله کشف شد که بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان ارزش این ها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز