شهردار منطقه یک تهران مطرح کرد:

شهرداری به تنهایی نمی‌تواند دربند را ساماندهی کند/ ساماندهی‌ها نباید نان مردم را قطع کند

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۰۵:۲۲:۳۸
کد خبر: ۱۰۱۶۶۰۶
شهرداری به تنهایی نمی‌تواند دربند را ساماندهی کند/ ساماندهی‌ها نباید نان مردم را قطع کند
حمید موسوی گفت: ساماندهی دربند و توچال نباید سلبی انجام گیرد چراکه افرادی هستند که از طریق رستوران، سفره خانه، مغازه و... ارتزاق می‌کنند بنابراین باید مدنظر قرار گیرند تا کارشان را از دست ندهند و نان‌شان قطع نشود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیدحمید موسوی، شهردار منطقه یک تهران، با اشاره به ساماندهی حریم دربند گفت: شهرداری تهران به تنهایی نمی‌تواند نسبت به ساماندهی حریم تهران اقدام کند و باید دستگاه‌های مختلف که در قانون نیز برای آنها تکالیفی مشخص شده، وارد عمل شوند.

او افزود: ساماندهی دربند یک کار بین بخشی و فرامنطقه‌ای است که دستگاه قضایی، شرکت آب و فاضلاب، شهرداری تهران و نیروی انتظامی برای انجام آن باید با یکدیگر همکاری کنند.

موسوی تصریح کرد: من معتقد هستم این کار نباید سلبی صورت گیرد چراکه هم مردم به خدمات حریم این منطقه نیاز دارند و هم اینکه افرادی هستند که از طریق رستوران، سفره خانه، مغازه و... ارتزاق می‌کنند بنابراین آنها هم باید مدنظر قرار گیرند تا کارشان را از دست ندهند و نان‌شان قطع نشود.

شهردار منطقه یک تهران اظهار کرد: شهرداری تهران آمادگی این را دارد بدون تخریب فضاهایی که در بستر حریم رودخانه واقع شدند، موضوع ساماندهی و جانمایی فضاهای جدید و خلق محیطی متناسب با نیاز مردم را دنبال کند به نحوی که محیط زیست تخریب نشود و بهترین خدمات به مردم ارائه داده شود. 

موسوی با اشاره به اقدامات شهرداری درخصوص جلوگیری از تخریب توچال گفت: برای بررسی وضعیت توچال جلسه‌ای با مسئولین منطقه در بنیاد مستضعفان داشتیم تا طرح ساماندهی و توسعه آن را در راستای حفظ فضای طبیعی، تقویت گردشگری و ارائه خدمات ارزان به کلیه مردم دنبال کنیم.

//انتهای پیام: 2.5

نظر شما