بازدید سرزده سردار شرفی از خوابگاه دانشجویان

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۱۷۰۵۰
بازدید سرزده سردار شرفی از خوابگاه دانشجویان
​جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در بازدید سرزده از خوابگاه دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین با اشاره به تاکید فرمانده ناجا بر صیانت همه جانیه از سلامت دانشجویان گفت: بازدیدهای سرزده به منظور بررسی اجرای پروتکل های بهداشتی از مراکز انتظامی ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید سرزده از خوابگاه و آسایشگاه های دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: استقلال هرکشوری وابسته به نیروهای نظامی آن است و ارتقاء شاخص های امنیت نیز به تلاش و سلامت افسران و کارکنان نیروهای پلیس آن کشور مرتبط است.

او با بیان اینکه از آنجایی که سلامت همه نیروهای پلیس برای ما حائز اهمیت است، افزود: از ابتدای ورود و شیوع ویروس کرونا در کشور، صیانت همه جانبه از سلامت سبزپوشان ناجا را به جد در دستور کار قرار دادیم و اجرای دستورالعمل های بهداشتی همواره مورد تاکید سردار"حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی بوده و هست و ایشان در جلسات جمعی و انفرادی بر لزوم به کارگیری همه ظرفیت ها در راستای صیانت از سلامت نیروهای پلیس در تمام سطوح تاکید و توصیه دارند.

این مقام عالی انتظامی اضافه کرد: امروز پیرو دستوراتی که فرمانده ناجا به بنده ابلاغ کردند، جهت بررسی وضعیت بهداشتی خوابگاه و آسایشگاه های دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین به صورت سرزده در این مکان حضور یافتیم تا از نزدیک ضمن گفت و گوی چهره به چهره با دانشجویان، شرایط را بسنجیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه بازدید سرزده از این مکان مختص امروز نیست و در آینده نیز به دفعات تکرار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در جریان این بازدید سرزده و میدانی برخی از کاستی ها و مشکلات احصاء و به زودی مرتفع می شود.

او با بیان اینکه بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید و نظارت ویژه ای داریم، عنوان کرد: در احصاء مشکلات دریافتیم که؛ رفع برخی کاستی ها نیازمند تمرین های رفتاری و مرتفع شدن برخی معضلات نیازمند تصمیمات مدیریتی است.

سردار شرفی، آموزش را لازمه بهبود رفتارهای بهداشتی فردی عنوان و خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم جهت رعایت حداکثری دستورالعمل های ستادملی مقابله با کرونا و کمیسیون مدیریت کرونا (ناجا) از مدتها قبل پیش بینی شده و در ادامه رویکردها بر اجرای دستورالعمل ها و نظارت، تاکید و تمرکز داریم.

او تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی مدیران که در آیین نامه انضباطی نیروهای مسلح به آن اشاره شده؛ افزایش شاخص های سلامت کارکنان است و با توجه به اینکه فرمانده ناجا بر حفظ سلامت کارکنان دغدغه ویژه ای دارند، به همه مدیران دستور داده و ابلاغ کردند که این مهم مورد توجه قرار بگیرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه تک تک دانشجویان این دانشگاه را همچون فرزندان خود می دانیم، یادآور شد: به رغم تمام تلاش و دلسوزی فرمانده و مدیران دانشگاه علوم انتظامی امین مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، پس از بازدید امروز، تصمیماتی فراتر از اختیار فرمانده دانشگاه اتخاذ و ابلاغ می شود.

او با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون مدیریت کرونا در نیروی انتظامی به ریاست سردار "محمدعلی نوری نژاد" معاون هماهنگ کننده ناجا، تصریح کرد: سیاست گذاری های خوبی در این کمیسیون به تصویب و تائید رسیده است و به جد اجرایی می شود.

سردار شرفی در پاسخ به این سوال که درجریان بازدید سرزده امروز به دانشگاه علوم انتظامی امین پیرو اجرای دستورالعمل های بهداشتی، چه نمره ای می دهید؟، گفت: هرچند تا رسیدن به نقطه ایده آل اندکی فاصله وجود دارد اما نمره دانشگاه علوم انتظامی امین قابل قبول است؛ به هرحال نسبت به سلامت دانشجویان و دانش آموختگان عزیز این دانشگاه همچون همه نیروهای پلیس حساسیت و دغدغه فوق العاده ای داریم و تلاش می کنیم با بکارگیری همه ظرفیت های موجود، بهترین تصمیم را بگیریم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا اضافه کرد: تصمیمات به گونه ای اتخاذ می شود که هم منافع و سلامت دانشگاه تامین و هم منافع سازمان نیز لحاظ شود.

گفتنی است، صبح امروز سردار شرفی به اتفاق دکتر" عباس عظیمی کیا" مدیرکل بهداشت معاونت بهداد ناجا به صورت سرزده و پیرو تاکید فرمانده نیروی انتظامی از آسایشگاه و خوابگاه های دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین بازدید و بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز