سرقت‌های سریالی در محله قیامدشت

۱۳۹۹/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۷:۰۳
کد خبر: ۱۰۱۷۰۶۴
سرقت‌های سریالی در محله قیامدشت
رییس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت از دستگیری سارق سریالی آرایشگاه‌ها و خانه‌های خالی از سکنه و ساختمان‌های در حال ساخت خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز سناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مصطفی اسکندری گفت: در پی وقوع سریالی سرقت از آرایشگاه زنانه، ساختمان‌های در حال ساخت و ساختمان‌های خالی از سکنه، تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۴ قیامدشت بررسی موضوع را بر عهده کردند.

وی بیان داشت: ماموران با مراجعه به محل‌های سرقت در یافتند که سارق آرایشگاه‌های زنانه که در روز‌های تعطیل با تخریب قفل درب ورودی سرقت می‌شده با سارق ساختمان‌های نیمه کاره یکی بوده و در گام بعدی در تحقیقات پلیسی موفق شدند تصویر واضحی از سارق را به دست بیاورند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده سابق بر این به ارتکاب همین عناوین مجرمه به مدت ۴ سال در زندان سپری کرده است و در دی ماه سال گذشته از زندان آزاد شده است.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، ماموران محل سکونت سارق را شناسایی، اما دریافتند که سارق در محل سکونتش تردد کمی دارد و اغلب در پاتوق‌ها بسر می‌برد.

کلانتر محله قیامدشت با اشاره به اینکه پاتوق سارق در شناسایی شد، گفت: با هماهنگی‌های قضائی متهم در پاتوقش دستگیر و به ۱۰ فقره سرقت پس از رهایی از زندان اعتراف کرد.

این مقام پلیسی گفت: سارق اظهار داشت، اموال سرقتی را به مالخری در شرق تهران به نام فرزاد فروخته است که با هماهنگی‌های قضائی مخفیگاه مالخر شناسایی و دومین متهم پرونده در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ اسکندری با اشاره به اینکه تمامی مال باختگان شناسایی شده اند، گفت: با اعتراف صریح هر دو متهم به جرم ارتکابی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نظر شما