اعلام آمادگی مرزبانی در راستای حفظ محیط زیست

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۰:۱۷
کد خبر: ۱۰۱۷۳۹۴
اعلام آمادگی مرزبانی در راستای حفظ محیط زیست
محیط زیست ومرزبانی استان کردستان نشست مشترکی با حضور مدیرکل و حراست حفاظت محیط زیست و نمایندگان مرزبانی استان کردستان برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان ضمن قدردانی از تلاش و تعامل مرزبانی استان در حفاظت از محیط زیست گفت: صیانت و حراست از سرمایه های ملی یک وظیفه ای همگانی است و چون بخش مهمی از استان در مرز قرار دارد مرزبانی می تواند در این مهم ما را یاری کند.

فریبا رضایی خاطرنشان کرد: قاچاق حیات وحش، شکار، آتش سوزی و حریق در جنگل های مرزی زاگرس از مواردی است که همیشه مرزبانی استان برای کنترل آنها به اداره کل و نیروهای شهرستان ها کمک کرده است و امیدواریم این همکاری و تعامل بیشتر از گذشته ادامه یابد.

در این نشست نمایندگان مرزبانی ناجا نیز ضمن اعلام آمادگی مجموعه مرزبانی درراستای حفظ محیط زیست به متعهد بودن  این مجموعه به حفظ محیط زیست و قوانین محیط زیست اشاره کرده و با اعلام آماگی برای هرگونه همکاری و تعامل با محیط زیست استان در راستای مبارزه با سوداگران حیات وحش و آموزش زیست محیطی نیروهای مرزبانی است.

در پایان این نشست مرزبانی ناجا با اهداء لوح تقدیری از تلاش و کوشش مدیرکل حفاظت محیط زیست و مجموعه تحت مدیریت استان کردستان در صیانت از انفال و سرمایه های ملی استان کردستان تقدیر کردند.

نظر شما