ماجرای توقیف کامیون ها در لرستان چه بود ؟

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۰۱۷۴۰۳
ماجرای توقیف کامیون ها در لرستان چه بود ؟
فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 10میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد .

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب در تشریح این خبر گفت : ماموران انتظامی  استان در اجرای طرح های بومی مبارزه با قاچاق کالا و ارزو و برخورد با پدیده شوم قاچاق  طی 24 ساعت گذشته  حین کنترل محور مواصلاتی  شهرستان "خرم آباد "  با هماهنگی مقام قضائی 2  دستگاه  خودرو کامیون و تریلر را متوقف کردند.

او بیان داشت: مأموران در بازرسی از خودروهای  توقیفی  12  قلم انواع لوازم خانگی شامل ماشین لباسشویی و ظرفشویی ، تلویزیون و مایکروفر ، 75 کیسه برنج ، 22 طاقه پارچه و 126 هزار نخ سیگار  قاچاق کشف و 3 نفر  را دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش  کالاهای مکشوفه را  10 میلیارد ریال  برآورد کردند  ، افزود:  متهمان  به مراجع ذی صلاح معرفی شدند .

سردار مهدیان نسب در پایان با بیان اینکه پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند ، مبارزه با پدیده قاچاق را  از اولویت های کاری و مأموریتی پلیس دانست  و از شهروندان خواست ؛ در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز