کشف ۱۵۶ کنسول بازی

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۰۱۷۴۰۷
کشف ۱۵۶ کنسول بازی
رئیس کلانتری 129 جامی از کشف 156 کنسول بازی به ارزش 10 میلیارد ریال در مرکز تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ مجتبی شمس بیرانوند با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه در محدوده خیابان جمهوری، افرادی کالای قاچاق خرید و فروش می کنند، گشت زنی های انتظامی در سطح حوزه کلانتری آغاز شد.

او افزود: گشت زنی های هدفمند ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری 129 جامی حین انجام ماموریت به یک دستگاه نیسان حامل تعداد زیادی کارتن مظنون شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد، بار نیسان حاوی 52 کارتن در مجموع 156 عدد کنسول بازی است، تصریح کرد: ماموران حاضر در صحنه مدارک مربوط به محموله را از راننده نیسان تقاضا کردند که راننده بارنامه ای را در اختیار پلیس قرار داد که در تحقیقات اولیه مشخص شد، این بارنامه برای لنت خودرو است.

رئیس کلانتری 129 جامی با بیان اینکه راننده خودرو از ارائه مدارک و مجوزهای گمرکی عاجز بود، عنوان کرد: متهم به همراه محموله کشف شده به کلانتری انتقال و راننده خودرو اظهار داشت، محموله را به صورت غیر قانونی از مرز وارد کشور وارد کرده و قصد داشته در بازار توزیع کند.

سرهنگ بیرانوند با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 10 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

نظر شما