دستگیری موبایل قاپ خیابان گاندی

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۷۷۰۹
دستگیری موبایل قاپ خیابان گاندی
رئیس کلانتری 103 "گاندی" از دستگیری موبایل قاپ حرفه ای خبر داد که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت 20 فقره سرقت کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "حسینعلی ابن علی" در تشریح این خبر، اظهارداشت: روز گذشته خانمی 31 ساله با مراجعه به کلانتری اعلام کرد در خیابان "گاندی" در حال مکالمه با تلفن همراه بوده که ناگهان راکب یک دستگاه موتورسیکلت گوشی اش را قاپیده و از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت، افزود: تیم عملیات پلیس در گام اول تحقیقات با راهنمایی شاکی به محل وقوع سرقت اعزام و با انجام تحقیقات میدانی موفق شدند، تصویر واضحی از سارق را به دست آوردند.

او با بیان اینکه با سرنخ به دست آمده مشخص شد، تصویر متعلق به یکی از مجرمان حرفه ای و سابقه دار است، گفت: با بررسی سوابق گذشته متهم، تیم عملیات متوجه شدند وی دارای 10 فقره سابقه کیفری بوده و از سال 1393 به مدت 7 سال به جرم سرقت در زندان بوده و در اسفند 1398 به مرخصی اعزام شده و می بایست یک ماه پیش خود را به زندان تهران بزرگ معرفی می کرده ولیکن مرتکب غیبت شده است.

سرهنگ ابن علی افزود: تیم عملیات با توجه به مستندات به دست آمده در گام بعدی با هماهنگی مقام قضائی موفق شدند، متهم را در یکی از پاتوق های خود در شرق تهران دستگیر کنند.

او گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش که در سرقت ها از آن استفاده می کرد و همچنین 5 دستگاه گوشی مسروقه از جمله گوشی شاکی پرونده نیز کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد پس از مرخصی از زندان به صورت تک نفره در خیابان های مرکز و شرق تهران با همین شیوه و به صورت انفرادی حدود 20 فقره سرقت از شهروندان انجام داده و پس از سرقت گوشی های مسروقه را در خیابان "مولوی" به رهگذران می فروخته است.

رئیس کلانتری 103 "گاندی" در پایان گفت: با توجه به اظهارات صریح متهم و ادله موجود تاکنون 15 نفر از شهروندان در مواجهه حضوری متهم را به عنوان سارق اموال خود مورد شناسایی قرار دادند.

نظر شما