دستگیری عامل آتش‌سوزی جنگل‌ها

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۷۷۲۲
دستگیری عامل آتش‌سوزی جنگل‌ها
فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل آتش‌سوزی حدود 4 هکتار از جنگل‌های بخش "پره‌سر" شهرستان "رضوانشهر" خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار عزیزاله ملکی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان "رضوانشهر" در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر آتش‌سوزی بافت جنگلی یکی از روستاهای بخش "پره­‌سر" بلافاصله برای بررسی موضوع و جلوگیری از خسارت بیشتر در محل حاضر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی­‌های دقیق و میدانی پلیس، عمدی بودن آتش‌سوزی محرز شد، افزود: ماموران با تحقیقات نامحسوس یک متهم 17 ساله را در این خصوص شناسایی و دستگیر کردند.

سردار ملکی با بیان اینکه متهم دستگیر شده از قاچاقچیان چوب منطقه است، ادامه داد: متهم ضمن اعتراف بزه انتسابی، علت و انگیزه خود را اعتراض به دستگیری حین قطع درختان جنگلی و قاچاق چوب عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

گفتنی است، آتش‌سوزی جنگل‌های بخش "پره­‌سر" که از ساعت 23 روز دوشنبه 26 خرداد شعله­‌ور و با فراگرفتن حدود 4 هکتار از جنگل‌­ ادامه یافته بود با همکاری ماموران انتظامی شهرستان "رضوانشهر" و تلاش دستگاه‌­های خدمات‌رسان با گذشت 3 روز، مهار و خاموش شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز