سانحه رانندگی شدید در رشت

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۹:۲۰
کد خبر: ۱۰۱۷۷۳۲
سانحه رانندگی شدید در رشت
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از برخورد خودرو پراید با یک دستگاه سواری سمند و مجروح شدن 4 نفر در این حادثه خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ امیر طالبی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف درمیدان ولیعصر (عج) شهر رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه پراید که در بلوار ولیعصر در حال تردد بود در ورودی میدان با سواری سمند برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان بیان داشت: در این حادثه 4 تن از سرنشین دو خودرو پراید و سمند مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: علت این تصادف توسط کارشناسان پلیس راهور، بی‌احتیاطی راننده پراید در عدم رعایت حق تقدم عبور اعلام شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان گفت: توصیه ما به رانندگان رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب است زیرا رعایت این نکات نقش مهمی در کاهش حوادث رانندگی دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز