رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد:

مدیریت شهری به بازار نا به سامان مسکن ورود کند/ شهرداری تهران باید به دنبال تولید ماسک استاندارد با قیمت مناسب باشد

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۷۹۵۲
مدیریت شهری به بازار نا به سامان مسکن ورود کند/ شهرداری تهران باید به دنبال تولید ماسک استاندارد با قیمت مناسب باشد
محسن هاشمی گفت: نقدینگی سرگردان موجب بروز نابسامانی در بازار مسکن شده که لازم است مدیریت شهری راه حل برون رفت از شرایط را به دولت ارائه کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پیش از دستور دویست و بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه یکم تیر ماه) برگزار شد، گفت: با توجه به تصمیم ستاد کرونا برای آغاز همه فعالیت‌ها ضرورت مراقبت بهداشتی از خود برای جلوگیری از شیوع موج‌ دوم کرونا حس می‌شود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: استفاده از حمل و نقل عمومی رو به افزایش است که با بازگشایی مدارس این استفاده به پیک خود که 2 میلیون سفر در روز است می‌رسد و به همین دلیل استفاده از ماسک در ناوگان‌ عمومی پایتخت الزامی می‌شود که لازم است شهرداری تهران باید به دنبال تولید ماسک استاندارد با قیمت مناسب باشد.

هاشمی ادامه داد: مورد دیگر که باید به آن‌ اشاره کنم قیمت مسکن و خرید آن است که وضعیت نابهنجاری به خود گرفته است که نقدینگی سرگردان و قیمت ارز و زمین‌ اثر زیادی روی قیمت مسکن گذاشته است و لازم است برای حل این‌ مشکل فکر اساسی شود و موارد نشان می‌دهد که ما الگوی مناسبی برای زمین و مسکن نداریم و لازم است کمیسیون‌های مختلف فعال شوند و راه حل مناسب به دولت دهند.

او بیان کرد: ایجاد تعادل مسکن در ابر شهر‌ها بیش از ۳۰ سال می‌شود که در کشور‌های توسعه یافته دنبال شده، این در حالی است که استفاده از پهنه t (خیابان کامل) در شهر تهران و کلانشهر‌های کشور ما دنبال نشده است.

رئیس شورای شهر تهران افزود: شهرداری تهران برای حل مشکل آلودگی هوا و ترافیک باید استفاده از پهنه t را جدی بگیرد و باید گفت طرح جامع شهر تهران عقب مانده است و باید پهنه t (خیابان کامل) اضافه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز