۹۴ درصد از دروس نظری در دانشگاه خوارزمی مجازی ارائه شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۹:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۸۱۴۰
۹۴ درصد از دروس نظری در دانشگاه خوارزمی مجازی ارائه شد
مراسم افتتاح قسمت آموزش الکترونیکی با حضور علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدحسین عبداللهی، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی اظهار کرد: از اقدامات دانشگاه برای مقابله با ویروس کرونا می‌توان به تشکیل کمیته مجازی اشاره کرد. برای حفظ کیفیت در آموزش مجازی و ارزشیابی‌های طول ترم سعی کردیم تمامی جلسات کلاس‌ها را برگزار کنیم و آموزش‌ها را به صورت عالی پیش ببریم. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی افزود: پس از شیوع کرونا در کشور ۹۴ درصد از دروس نظری در دانشگاه خوارزمی به صورت مجازی ارائه شد. حدود ۱۴ هزار دانشجو توانستند به صورت همزمان در تاریخ ۱۶ فروردین از سامانه آموزش الکترونیک دانشگاه استفاده کنند. ۲۳ فروردین نقطه عطفی بود تا با تقویت زیر ساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری دانشجویان به راحتی در کلاس‌های مجازی شرکت کنند و برای تحقق این امر از فاوا و شرکت‌های مربوطه کمک گرفته شد.

عبداللهی اظهار کرد: در ایام کرونا جلسات یا کارگاه‌های آموزشی به صورت مکرر برای اساتید، دانشجویان و مدیران دانشگاه خوارزمی تشکیل شد. همچنین جلسات پرسش و پاسخ با توجه به مقاطع تحصیلی دانشجویان هم صورت برگزار شد.

او گفت: حدود ۵۲ درصد کلاس‌های مجازی دانشگاه خوارزمی کاملا بر خط بود و ۴۸ درصد این کلاس‌ها به صورت ترکیبی انجام شد تا هیچ کلاسی آفلاین نباشد. با توجه به نظر سنجی که دانشگاه خوارزمی از اساتید انجام داد ۲۱ خرداد پایان ترم اعلام شد، اما مجددا با اضافه کردن ۳ هفته به ترم، ۶ تیر پایان کلاس‌ها خواهد بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی تصریح کرد: حذف ترم برای تمامی افراد امکان پذیر نیست و با درخواست دانشجو باید شرایط سنجیده شود و گروه آموزشی و دانشکده‌ها آن را تایید کنند.

این مسئول دانشگاه خوارزمی اظهار کرد: امکان کاهش شهریه دانشجویان شبانه را به کمیسیون پیشنهاد داده ایم و منتظر جواب هستیم. دروس ناتمام عملی برای دانشجویان ترم آخری در تابستان ارائه خواهد شد. همچنین برای دانشجویان کارشناسی حذف اضطراری دو درس هم اضافه کردیم تا به راحتی ترم را به پایان برسانند. آزمون جامع دکتری دانشگاه خوارزمی در تاریخ ۳۰ تیر به صورت حضوری و با رعایت موارد بهداشتی برگزار خواهد شد.

عبداللهی گفت: ترم تابستانی در سال 98 به صورت حضوری برگزار شد اما امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز