انهدام باند سارقان مغازه

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۱۸۲۶۱
انهدام باند سارقان مغازه
رئیس کلانتری 157 "مسعودیه" از دستگیری 3 سارق و اعتراف آنان به 50 فقره سرقت مغازه و کشف یک وانت پوشاک و لوازم آرایشی مسروقه از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: دستگیری متهم چهارم پرونده در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ ایرج ارسلانی گفت: در پی چندین فقره سرقت از مغازه ها توسط سارقان با شگردهای مختلف از جمله تخریب قفل، شیشه و کرکره و توجه به حساسیت موضوع دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار تیم عملیات کلانتری 157 "مسعودیه" قرار گرفت.

رئیس کلانتری 157 "مسعودیه" بیان کرد: در تحقیقات میدانی از محل های وقوع سرقت و داخل واحدهای صنفی مشخص شد 3 مرد به همراه یک زن به نحوی که شهروندان به آنها شک نکنند حدود ساعت 5 تا 6 صبح در مکان هایی که تردد افراد کمتر بوده و تجمع واحدهای صنفی وجود دارد با استفاده از یک دستگاه خودرو تیبا در محل های مورد نظر حاضر شده و با تخریب قفل واحدهای صنفی اموال داخل آن ها را سرقت می کردند.

او با بیان اینکه در یکی از محل های سرقت ماموران کلانتری موفق شدند، پلاک انتظامی خودرو را شناسایی کنند، گفت: با استعلام از سامانه پلیس در ابتدا هویت مالک خودرو و سپس مخفیگاه وی شناسایی شد.

سرهنگ ایرج ارسلانی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه مالک خودرو تیمی از ماموران عملیات این کلانتری با هماهنگی قضائی به آن مکان اعزام و موفق شدند، 2 مرد و زن سارق را در همان مکان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهمان در بازجویی اولیه اعلام کردند، اموال سرقتی را در انباری در حاشیه شهر نگهداری می کنند و با هماهنگی های قضائی ماموران به محل اعلامی اعزام و پس از مراجعه به محل یک وانت لوازم سرقتی که بیشتر پوشاک زنانه و لوازم آرایشی بود کشف کردند.

کلانتر محله "مسعودیه" با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال مسروقه را 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: تلاش برای دستگیری سارق چهارم این باند ادامه دارد و هر 3 متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

نظر شما