سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد:

کشف مشروبات الکلی تحت برند نوشیدنی‌های مجاز/ توقیف ۴۰ هزار نوشیدنی تاریخ گذشته در پایتخت

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۲:۲۲:۵۴
کد خبر: ۱۰۱۸۴۷۹
کشف مشروبات الکلی تحت برند نوشیدنی‌های مجاز/ توقیف ۴۰ هزار نوشیدنی تاریخ گذشته در پایتخت
سرهنگ حسنوند از انهدام یک باند بزرگ توزیع نوشیدنی‌های تاریخ گذشته در غرب تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ آنچه که همواره در جریانات پلیسی و پرونده‌های مطرح شده در این حوزه از نگاه مردم مخوف‌تر است غالبا موارد مربوط به قاتلین و افراد شرور است اما امروزه افرادی به مراتب شرورتر به واسطه کسب منفعت مالی و اقتصادی اقدام به بازی با جان مردم می کنند و با خریداری محصولات غذایی تاریخ گذشته با قیمت پائین‌تر با تغییر تاریخ آن‌ها اقدام به عرضه مجدد در بازار می‌کنند.

سرهنگ کیومرث حسنوند، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت در این خصوص گفت: باند سارقان دوچرخه و لوازم خودرو در شهرک ولیعصر تهران دستگیر شدند. این باند متشکل از سه نفر بود که برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل شد.

او افزود: همچنین عوامل کلانتری آزادی نیز یک محموله قاچاق لوازم خانگی را در غرب تهران کشف کردند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران از انهدام یک باند بزرگ توزیع نوشیدنی‌های تاریخ گذشته در غرب تهران خبر داد و اذعان کرد: در یک عملیات پلیسی جداگانه نیز بیش از 1200 عدد مشروبات الکلی کشف شد که در قالب بسته‌بندی و برندهای مجاز ارائه می‌شد و با این پوشش‌های نوشابه و دلستر برای خود مصونیت ایجاد کرده بودند.

سرهنگ حسنوند با اشاره به کشف اسلحه گرم گفت: در یک عملیات دیگر نیز توسط پایگاه امنیت سرکلانتری پنجم دو قبضه اسلحه شکاری و یک کیلو مواد مخدر کشف شد. این اسلحه‌ها از نوع برنو و مسلح به گلوله بود.

او افزود: یک باند دیگر نیز در غرب تهران منهدم شد که این باند با اجاره یک انبار، محصولات غذایی تاریخ گذشته را خریداری کرده و پس از نصب تاریخ‌های جدید روی آن‌ها به فروش می‌رساندند. فروش این محصولات به صورت غیرحضوری و به واسطه پیک صورت می‌گرفت. از این باند 40 هزار عدد نوشیدنی شامل رانی، دلستر و نوشیدنی‌های انرژی زای تاریخ گذشته کشف شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص کشف اموال احتکار شده در تهران گفت: در روزهای اخیر نیز مجموعا 289 خودرو احتکار شده کشف شده که پس از یک سال از ورود آن‌ها به کشور هنوز هم پلاک نشده‌ند و به واسطه احتکار این خودروها قصد بر هم زدن بازار خودرو را داشتند.

این مقام انتظامی در خصوص عرضه آب رادیاتور و ضد یخ تقلبی در شهر تهران اظهار کرد: یک باند دیگر نیز در غرب تهران دستگیر شدند که از آن ها دو کامیون آب رادیاتور و ضدیخ تقلبی کشف شد. این متهمان با پر کردن مخزن ها بواسطه آب و اضافه کردن پودرهای رنگی این محصولات را در ازای آب رادیاتور و ضد یخ می فروختند. این باند حتی دستگاه پلمب و بسته بندی نیز خریداری کرده و از آن استفاده می کردند تا تقلبی بودن محصولات مشخص نشود.

سرهنگ حسنوند در پایان با اشاره به عرضه قطعات بی‌کیفیت خودرو در بازار توسط این باند گفت: این باند همچنین با خریداری قطعات بی‌کیفیت خودرو آن‌ها را در قالب قطعات خارجی گران قیمت بسته‌بندی می‌کنند و به بازار عرضه می‌کرده‌اند.

انتهای پیام: 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز