مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران:

۳هزار اتوبوس مورد نیاز تهران را از خودروسازان داخلی تامین می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۵۷:۱۵
کد خبر: ۱۰۱۸۵۳۲
۳هزار اتوبوس مورد نیاز تهران را از خودروسازان داخلی تامین می‌شود
محمود ترفع سفارش اتوبوس و مینی‌بوس از سوی شهرداری تهران را زمینه‌ساز رونق تولید و به‌کارگیری حداکثری ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های خودروساز داخلی دانست و گفت: این اقدام مدیریت شهری در سال "جهش تولید" گامی بلند در جهت ارتقای تولید ملی و استفاده از تولیدات داخلی است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمود ترفع با اعلام اینکه شهردار تهران تاکید دارند اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های مورد نیاز ناوگان اتوبوسرانی را از طریق خودروسازان داخلی تامین کنیم، افزود: در همین راستا ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس ساخت ایران خودرو تا پایان سال جاری در ناوگان به‌کار گرفته خواهد شد.

او با اشاره به اینکه ۶۲ درصد اتوبوس‌های جدیدی که قرار است در ناوگان اتوبوسرانی به‌کار گرفته شوند، داخلی‌سازی شده‌اند، اظهار کرد: بسیاری از بخش‌های اصلی این اتوبوس‌ها از جمله قطعات موتوری، محوری و تریم در داخل ساخته می‌شوند و تحویل اتوبوس‌های جدید و توزیع آنها در خطوط پرمسافر از ماه آینده آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه برای تامین نیازهای ضروری ناوگان اتوبوسرانی در شرایط عادی، حداقل به ۳ هزار دستگاه اتوبوس جدید نیاز داریم، خاطرنشان کرد: به این منظور، با ۳ شرکت خودروساز داخلی که برای تولید اتوبوس مورد نیاز تهران اعلام آمادگی کرده‌اند، در حال مذاکره هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز