مجید فراهانی:

لزوم ارائه پروژه‌های کوچک مقیاس محلات به شورا شهر

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۰:۰۵:۲۵
کد خبر: ۱۰۱۹۰۱۳
لزوم ارائه پروژه‌های کوچک مقیاس محلات به شورا شهر
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به لزوم تسریع در ارائه پروژه های کوچک مقیاس محلات به شورا تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران پس از استماع گزارش دبیر شورایاری منطقه ۲ در صحن علنی گفت: فهرست ابرچالش های منطقه ۲ و چالش های ۲۲ محله این منطقه با نظرات شورایاران به تفکیک احصا شده است.

او افزود: شورای شهر در بودجه سال ۹۹ مصوب کرد که برای حل مشکلات محلات پروژه های کوچک مقیاس محلی تعریف شود که این اقدام جز دستاوردهای شورای پنجم است تا برای اولین بار برای حل مشکلات با تعریف پروژه های کوچک مقیاس تمرکز داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: بنا بود تا آخر خرداد ماه امسال فهرست پروژه های کوچک مقیاس تعریف شود و این فهرست باید به امضا شورایاران محلات برسد و به شورا شهر ارائه شود.

او ادامه داد: برخی مناطق این کار را انجام داده اما متاسفانه در منطقه ۲ هنوز فهرست پروژه های کوچک مقیاس به دست ما نرسیده است؛ پروژه هایی که باید تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

فراهانی در پایان گفت: اگر پروژه های سرمایه گذاری با مشارکت مردم تعریف شود دغدغه مالی هم نخواهیم داشت و خواهش من از شهردار منطقه ۲ این است که هر چه سریع تر فهرست پروژه های کوچک مقیاس به دست ما برسد.

نظر شما