رئیس دانشگاه تهران:

طرح توسعه دانشگاه تهران متوقف نشده است/ مردم همکاری کنند تا املاکشان را بخریم

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۸:۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۰۱۹۰۳۳
طرح توسعه دانشگاه تهران متوقف نشده است/ مردم همکاری کنند تا املاکشان را بخریم
محمود نیلی احمدآبادی گفت: ما در حال تامین منابع هستیم تا بتوانیم املاک‌ مردم را به قیمت عادلانه بخریم که البته این امر نیاز به همکاری و مشارکت مردم دارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حدود 20 سال است که طرح توسعه دانشگاه تهران برای مقاصد اقتصادی و علمی مطرح شده اما این روزها آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی زیادی را به وجود آورده به طوری که نارضایتی‌های ساکنان اطراف این دانشگاه یکی از مهم‌ترین عواملی است که این منطقه را با چالش جدی مواجه کرده است.

محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، با تکذیب توقف طرح توسعه دانشگاه تهران گفت: چه کسی گفته است که ما توسعه را متوقف و شروع به ساماندهی کرده‌ایم؟ در حال حاضر معاونت حقوقی دولت، مصوبه‌ای را ارائه داده است که ما طبق آن عمل خواهیم کرد.

او افزود: با شهرداری تهران و وزارت راه و شهرسازی همکاری بسیار خوبی داریم و همچنان به سمت توسعه پیش می‌رویم.

رئیس دانشگاه تهران تصریح کرد: این طرح زمانی که به کمیسیون ماده 5 رفت با چند ایراد مورد تصویب قرار گرفت اما در حال حاضر ایرادات رفع شده و به زودی مجددا به کمیسیون ماده 5 می‌رود.

او با اشاره به استفاده از مشارکت مردم در طرح توسعه دانشگاه تهران گفت: سعی می‌کنیم با تامین منابع، خرید املاک را انجام دهیم همینطور طرح که آماده شود حتما از مشارکت مردم استفاده می‌کنیم و آنها می‌توانند طبق مصوبه کمیسیون ماده 5 سرمایه گذاری کنند و بخشی از طرح را اجرا کنند.

نیلی احمدآبادی با اشاره به نارضایتی اهالی این منطقه بیان کرد: ما با وجود اینکه منابع مالی کافی نداشتیم اما آماده خرید بودیم و الان هم سعی می‌کنیم با تامین منابع و مشارکت مردم املاک را به قیمت عادلانه خریداری کنیم که این امر مشارکت و همکاری مردم این منطقه را می‌طلبد.

انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز