آخرین جزئیات مرگ دختر و پسر اندیکایی از زبان دادستانی

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۰۲۰۱۸۰
آخرین جزئیات مرگ دختر و پسر اندیکایی از زبان دادستانی
حجت‌الاسلام و المسلمین شکری گفت: مرگ دختر و پسر اندیکایی در روز دوشنبه رقم خورده و این اتفاق مورد تایید است اما جزئیات آن به صورت کامل مشخص نشده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ فیلمی از آب گیری جسد دختر و پسری که با پارچه به یکدیگر بسته شده بودند در فضای مجازی دست به دست شده است. با پیگیری های خبرنگار برنا مشخص شد این اتفاق در شهرستان اندیکا رخ داده و این دو جوان در رودخانه گدار کارون خودکشی کرده اند. به گفته برخی افراد محلی این دختر و پسر همدیگر را دوست داشتند اما با مخالفت خانواده ها برای ازدواج مواجه شده بودند و در نهایت تصمیم به خودکشی همزمان گرفتند و به این ترتیب خود را در رودخانه انداخته بودند. در همین راستا به گفته یک نیروی امدادی، اعلام می شود روز دوشنبه دو جوان در رودخانه کارون شهرستان اندیکا غرق شده اند که افراد غرق شده پسر ۲۲ ساله و دختر ۱۸‌ ساله است و این حادثه در محل ۷ کیلومتر پایین تر از پل گدارلندر اتفاق افتاده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین شکری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیکا در این زمینه گفت: این اتفاق در روز دوشنبه رقم خورده و مورد تایید است اما جزئیات آن به صورت کامل مشخص نشده است و در حال پیگیری هستیم.

او افزود: در این پرونده نقاط تارکی وجود دارد که همچنان انگیزه اصلی را می پوشاند. به صراحت نمی توان در مورد خودکشی بودن این قضیه اعلام نظر کرد. تا این لحظه گزارش پزشکی قانونی به دادستانی نرسیده است و پس از دریافت این گزارش می توان بهتر اعلام نظر کرد.

دادستان شهرستان اندیکا با تکذیب اختلافات قومی و قبیله ای در این پرونده اظهار کرد: آنچه که در مورد درگیری خانوادگی بیان شده است واقعیت ندارد. این دختر و پسر نسبت خانوادگی داشتند و در گذشته نیز حتی پیوند خانوادگی داشته اند.

حجت الاسلام شکری افزود: یک نوشته از این دختر و پسر پیدا شده است که تیم های تحقیقاتی نیز در حال کار کردن بر روی آن هستند. احتمال قتل در این پرونده بسیار ضعیف است اما در بین گزینه های ما قرار دارد و آن را نیز بررسی می کنیم. به دنبال سرنخ هایی هستیم تا این پرونده را به صورت شفاف به جمع بندی برسانیم.

این مقام قضایی استان خوزستان در پایان در خصوص تماس تلفنی پسر با پدر در این پرونده گفت: این مقوله بیشتر جنبه صحبت و حرف دارد و نمی توان آن را تایید و یا رد کرد. امروز صبح نیز پیکر دختر این حادثه پس از کالبدشکافی به خاک سپرده شد و اوایل هفته آینده گزارش آن نیز منتشر می شود.

//انتهای پیام: 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز