موبایل قاپ حرفه ای تهران دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۲۰۶۸۸
موبایل قاپ حرفه ای تهران دستگیر شد
سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری موتورسوار جوانی با 24 فقره سرقت تلفن همراه خبر داد و گفت: وی علت سرقت را تامین هزینه مصرف مواد مخدر اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: با وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده کلانتری 160 "خزانه" توسط موتور سوار جوانی دستگیری وی در دستور کار ماموران کلانتری خزانه قرار گرفت.

او تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، متهم با پرسه زنی در محدوده کلانتری خزانه از غفلت مسافران هنگام مکالمه تلفنی سو استفاده کرده و در یک لحظه گوشی همراهشان را سرقت کرده و از محل متواری می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم بیشتر در خیابان "دستواره، تختی و ابریشم " مرتکب سرقت شده است ؛ در فاصله زمانی مختلف گشت زنی های انتظامی افزایش یافت تا اینکه ماموران گشت کلانتری خزانه موفق شدند سارق را در خیابان ابریشم در حال سرقت مشاهده کنند.

سرکلانتر هفتم گفت: متهم در عملیات مهار دستگیر و در بررسی های بیشتر 5 دستگاه گوشی سرقتی از وی کشف و در بازجویی های انجام شده به 24 فقره موبایل قاپی اعتراف و علت سرقت را تامین هزینه مواد مخدر اعلام کرد.

او تصریح کرد: با شناسایی تعدادی از مال باختگان و تکمیل تحقیقات مقدماتی ، متهم برای اخذ دستور قضائی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

نظر شما