زورگیری در خیابان‌های غرب تهران

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۱:۳۸
کد خبر: ۱۰۲۰۹۷۴
زورگیری در خیابان‌های غرب تهران
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 سارق زورگیر با 15 فقره سرقت در غرب تهران تحت پوشش خودروی مسافرکش خبر داد و گفت: هر 4 متهم با دستور قضائی در اختیار پایگاه پنجم قرار دارند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه خیراله دولتخواه در تشریح این خبر گفت : ساعت 22:40 دهم فروردین ماه مرد جوانی طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 از زورگیری راننده و 3 سرنشین یک دستگاه خودروی پراید در محدوده تهرانسر اعلام شکایت کرد.

او بیان داشت: پرونده با موضوع سرقت بعنف ( سرقت راننده از مسافر) تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به دستور قضائی در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ دولتخواه عنوان کرد: شاکی پس از حضور در پایگاه به کارآگاهان گفت : در میدان آزادی ایستاده بودم تا سوار بر خودرویی شوم و به منزلم مراجعه کنم که یک دستگاه خودروی پراید دارای سه سرنشین جلوی پایم ایستاد و من هم پس از اعلام مقصد و تایید راننده سوار بر خودرواش شدم. پس از طی مسافتی یکی از سرنشینان خودرو با تهدید سلاح سرد، تلفن همراه ، وجوه نقد و کارت عابر بانکم را به زور سرقت و پس از دوساعت چرخاندن در حوالی تهرانسر ، مرا از ماشین به بیرون پرتاب و از محل گریختند.

او بیان کرد : کارآگاهان بدنبال اظهارات مال باخته راهی محل سرقت شدند که با انجام تحقیقات میدانی مشخص شد یکی از سارقان به نام سیامک دارای سابقه سرقت بنعف و از مجرمان سابقه دار می باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات، کارآگاهان متوجه می شوند سیامک بیستم فررودین ماه به جرم سرقت موتورسیکلت روانه زندان شده و در حال تحمل کیفر می باشد .

او در ادامه گفت : با انعکاس اطلاعات بدست آمده به بازپرس پرونده متهم از زندان تحویل و به پلیس آگاهی منتقل شد و در تحقیقات انجام شده علاوه بر سرقت بعنف از شاکی به بیش از 15 فقره سرقت مشابه با همکاری همدستانش اعتراف کرد.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تصریح کرد: درادامه تحقیقات پلیسی سه سارقان دسکر به نام های "مهیار"، "ناصر" و "داود" نیز در شهرستان شهریار شناسایی و در پنجم اردیبهشت ماه در یک عملیات چند ساعته هماهنگ و پلیسی دستگیر و به پایگاه پنجم انتقال یافتند.

او گفت: در تحقیقات پلیسی سیامک در اعترافات خود به کارآگاهان گفت : حدود 3 ماه پیش با دیگر همدستانم که بچه یک محل هستیم باند سرقت را تشکیل دادیم و در محدوده غرب تهران پرسه زنی می کنم و پس از انتخاب سوژه وی را سوار بر خودرومان می کردیم و اموال سرقتی را بین خودمان تقسیم می کردیم.

دولتخواه گفت : با توجه به انهدام باند سرقت زورگیری مشخص شد سارقان بیشترین سوژه ها را در مناطق مختلف غرب تهران بویژه در محدوده میدان آزادی ، جاده مخصوص و آزاد راه تهران – کرج انتخاب می کردند.

این مقام پلیسی افزود: متهمان با صدور قرار قانونی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز