برگزاری همایش خلوت انس با محوریت تشویق کودکان به نماز

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۶:۵۹:۵۴
کد خبر: ۱۰۲۱۵۶۹
برگزاری همایش خلوت انس با محوریت تشویق کودکان به نماز
در راستای گسترش فرهنگ نماز نخستین جشنواره خلوت انس با محوریت کتاب خلوت انس مقام معظم رهبری در منزل آیت الله موحدی کرمانی برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام والمسلمین وحید قنبری راد، دبیر علمی نخستین جشنواره بین‌المللی خلوت انس گفت: همایش در مسیر فرامین رهبری و ابلاغ آن در سطح فراملی در راستای ترویج فرهنگ نماز و جلوگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد.

به گفته او در قسمت عمده کار تصمیم بر آن شد در آستانه قدس این اقدام آغاز شود. از بعد علمی نیز تولیدات بر اساس فرامین  کتاب خلوت انس مقام معظم رهبری است.

دبیر جشنواره درباره محوریت این جشنواره افزود: بر اساس توصیه امام رضا (ع )به خانواده ها شروع نماز در سنین پایین  یعنی ٨سالگی به بالا تاکید شده است.

او گفت: با استفاده از روشهای تربیتی ارائه مطالب قشنگ از سوی هنرمندان و اندیشمندان می‌توان این فرهنگ را در میان خانواده‌ها نهادینه کرد تا خانواده‌ها چگونگی تشویق فرزندان به اقامه نماز را بیاموزند.

قنبری راد درباره محورهای اصلی این  همایش افزود: تمرکز بر روی کتاب مقام معظم رهبری است این کتاب فراموضوعی بوده و امید است مورد استفاده قرار بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز